Ametller entra en el sector del menjador escolar amb Saned
La cadena tanca una aliança per subministrar producte fresc al menú de 80 centres

Una vintena de fruites i verdures fresques i també iogurts són els productes que s’incorporaran a partir de maig al menú escolar de 80 escoles catalanes, el menjador de les quals gestiona la firma Saned, una companyia de 1.200 treballadors, amb seu a Mataró, que ahir va firmar un acord amb Ametller Origen perquè sigui el seu subministrador de productes frescos i saludables. "És una aliança entre dues companyies que estan mirant de fer les coses d’una manera diferent del que és habitual", va remarcar en la presentació de l’acord el director general i fundador de Saned, Eduard García.
L’entrada d’Ametller Origen en el sector de la restauració de col·lectivitats es ve gestant des de fa anys, va revelar Josep Ametller, conseller delegat i cofundador de la firma amb seu a Olèrdola (Alt Penedès). La companyia, que té els seus propis camps de cultiu, un obrador i una xarxa de 140 botigues, va subministrar fa uns anys aliments frescos a algunes escoles pròximes a les seves instal·lacions centrals. Va arribar a gestionar menjadors en una vintena de centres. "Però hem vist que és millor que aquesta part de la gestió la desenvolupi algú com Saned, que sap fer-ho perquè ja temps que ho fa", va concloure l’empresari.
- Mor als 19 anys la filla de Mariano Ortega
- Una fàbrica de Badalona, acusada de "risc inacceptable" de càncer
- Les obres de la Sagrera obliguen a destapar un altre cop la vil·la romana enterrada
- Sondeig de la Generalitat Enquesta CEO: El PSC es manté al capdavant i la caiguda de Junts impulsa a Aliança Catalana
- Infarma 2025 Els nous fàrmacs per a l’obesitat són efectius per a la insuficiència cardíaca i els trastorns de salut mental
- La 'transfobia' crece un 14% en Catalunya según los datos de l'Observatori contra la LGTBI-fobia
- Scully quadro a quadro
- Sondeig de la Generalitat Enquesta CEO: El PSC es manté al capdavant i la caiguda de Junts impulsa a Aliança Catalana
- Sondeig de la Generalitat Enquesta CEO: El suport a la independència de Catalunya baixa del 40%, el pitjor registre des del 2011
- La història d'amor de l'exbisbe de Solsona, Xavier Novell, i Sílvia Caballol es convertirà en una sèrie de televisió