Competició de vela

Lola Casademunt vestirà l’equip dels EUA de la Copa Amèrica

La firma dissenya els uniformes de l’American Magic i patrocinarà les participants de la categoria femenina de la regata

La directora creativa de Lola Casademunt, Maite Gassó Casademunt, en el centro de la imagen, con otros representantes de la firma y del equipo American Magic de la Copa América de vela, además del secretario de Empresa, Albert Castellanos.

La directora creativa de Lola Casademunt, Maite Gassó Casademunt, en el centro de la imagen, con otros representantes de la firma y del equipo American Magic de la Copa América de vela, además del secretario de Empresa, Albert Castellanos. / Lola Casademunt

1
Es llegeix en minuts
Cristina Buesa
Cristina Buesa

Periodista

Especialista en infraestructures de mobilitat i la Copa Amèrica de vela.

ver +

Quan falten poques hores perquè, per primera vegada, l’equip americà de la Copa Amèrica de vela tregui de la base el veler AC75 amb què competirà a Barcelona aquest estiu, a l’American Magic es van posar elegants de la mà de la catalana Lola Casademunt. La firma de moda de Cardedeu va presentar els uniformes oficials que vestiran els americans i va revelar que patrocinaran les dones que competiran en la Puig Women America’s Cup, que se celebra per primera vegada en la història.

Algunes de les esportistes del grup van seguir ahir a la seu del Port Vell la presentació de la col·lecció de roba, com l’enginyera Helena Scutt, vestida amb les americanes marineres fetes per a l’ocasió i que llueixen el logo de l’American Magic. La col·lecció es podrà comprar en algunes botigues de la marca a partir de mitjans de juny.

De 3 a 37 països

Notícies relacionades

La directora creativa de Lola Casademunt, Maite Gassó, filla de la fundadora, es va mostrar entusiasmada de participar en l’esdeveniment. La idea, va explicar després el secretari d’Empresa i Competitivitat, Albert Castellanos, va sorgir arran de conèixer a fons l’empresa de moda i explorar com les companyies catalanes podien treballar a prop de la Copa Amèrica de vela.

La firma ha passat dels tres països en els quals tenien presència el 2021 als 37 on es venen els seus productes avui dia, i això suposa ja el 27% de la facturació.