Preu del diner
L’economista en cap del BCE ratifica "tret de sorpreses" la baixada de tipus

Després d’afirmar-ho el vicepresident del Banc Central Europeu (BCE), Luis de Guindos, i després, divendres passat, el governador del Banc d’Espanya, Pablo Hernández de Cos, durant la seva intervenció en la Reunió Anual del Cercle d’Economia a Barcelona, ara és l’economista en cap de l’institut emissor de la zona euro, Philip Lane: l’entitat abaixarà la setmana que ve els tipus d’interès.
"Tret de grans sorpreses, en aquest moment n’hi ha prou en el que veiem per eliminar el nivell màxim de restricció", cosa que es redueix en la baixada del preu del diner en la reunió de la setmana que ve, va assegurar l’economista cap de l’ens.
Temes:
- Successos Els Mossos investiguen una baralla entre un home i el coronel Pedro Baños mentre firmava llibres per Sant Jordi
- Famosos Pep Guardiola i Cristina Serra caçats a Barcelona amb un element compartit revelador: ¿reconciliació a la vista?
- Troballa arqueològica Un vaixell del XV emergeix entre les obres d’un pàrquing a la Ciutadella
- Les principals cases d’apostes ja tenen un candidat favorit per ser el nou Papa
- Apunt La lliçó de Hansi Flick