Vambes

Tropicfeel s’obre camí com a calçat oficial de la Copa Amèrica

Una de las zapatillas de la marca catalana Tropicfeel, que será el calzado oficial de la Copa América de vela.

Una de las zapatillas de la marca catalana Tropicfeel, que será el calzado oficial de la Copa América de vela. / Tropicfeel

1
Es llegeix en minuts
Cristina Buesa
Cristina Buesa

Periodista

Especialista en infraestructures de mobilitat i la Copa Amèrica de vela.

ver +

Una nova empresa catalana entra en l’univers de la Copa Amèrica de vela. Es tracta de la firma de sabatilles i articles de viatge Tropicfeel, que s’ha convertit en calçat oficial de la competició esportiva i tecnològica que se celebra a Barcelona a partir de l’agost. El seu conseller delegat, Alberto Espinós, va explicar a aquest diari que l’"oportunitat" va sorgir perquè Mack Dalton, responsable de patrocinis d’America’s Cup Event (ACE), es va calçar un dels seus parells de sabatilles i li van agradar. Ell li va regalar unes altres al seu pare, Grant Dalton, director executiu d’ACE i de l’equip defensor, Emirates Team New Zealand, i li va passar el mateix.

"Van contactar amb Tropicfeel l’octubre de l’any passat després de conèixer el nostre calçat i estaven esperant saber si el patrocinador oficial, Louis Vuitton, feia o no algun producte. Finalment, ho farem nosaltres", revela. La peculiaritat d’aquestes sabatilles és la polivalència, descriu Espinós, que permeten adaptar-se a tota mena de terreny.

Els neozelandesos les portaran

Notícies relacionades

Els productes de la marca nascuda a Barcelona l’any 2017 els portaran tant l’organització, ACE, com els membres de l’equip neozelandès que dirigeix Grant Dalton. A més, les Tropicfeel de la Copa América de vela, algunes amb el logotip amb la B de Barcelona a la llengüeta, també aniran als peus d’alguns dels voluntaris i voluntàries. S’ha desenvolupat una col·lecció amb sis versions d’edició limitada: dos models en tres colors cada un.

La firma té dues botigues físiques a Barcelona (a Portaferrissa i al centre comercial L’Illa Diagonal), a més de córners a El Corte Inglés i en altres comerços multimarca. Espinós compta que ara ja són coneguts a 65 països i que els Estats Units representen el 20% de les seves vendes. L’aparador de les regates barcelonines serà enorme, creu.