Transports
Els Renfecitos sumen més de 100.000 nous clients en poc més d’un mes
Renfe ha aconseguit més de 100.000 altes en el seu programa de fidelització Més Renfe des del començament de la seva campanya d’estiu el 14 de juny passat, moment en què es va presentar el seu nou programa de punts conegut amb el nom de Renfecitos. Així mateix, la web www.renfe.com ha registrat més de 12 milions de visites durant el juny, el que suposa un 17,9% més que el mateix mes de l’any anterior.
La companyia continua oferint les millors condicions de reemborsament del mercat, després d’actualitzar el seu compromís voluntari de puntualitat per adaptar-se a la liberalització del mercat ferroviari a Espanya. El model d’indemnitzacions de Renfe encara és el més avantatjós per al viatger, ja que la nova política de devolucions diu que, si el client tria rebre la devolució en punts del programa de fidelització (Renfecitos), obtindrà un reemborsament del 200% en punts sobre l’import per indemnitzar.
Punts per cada compra
El programa Més Renfe és una plataforma gratuïta que permet acumular Renfecitos per cada compra realitzada en les empreses sòcies del programa, per posteriorment bescanviar-los per bitllets de tren, a més d’obtenir beneficis abans, durant i després del viatge.
Per celebrar el naixement dels Renfecitos, la companyia va llançar una campanya promocional per oferir el doble de punts als usuaris que compressin bitllets de l’AVE i de Llarga Distància en dies seleccionats, cosa que permetia als clients del programa Más Renfe acumular el doble de punts per viatjar.
La iniciativa Estiu Jove, impulsada pel Govern, ofereix rebaixes del 50% en trens d’Alta Velocitat i de Llarga Distància, amb un descompte màxim de 30 euros per títol, per als joves que tinguin entre 18 i 30 anys (tots dos inclusivament) per viatjar per Espanya i la resta d’Europa entre l’1 de juliol i el 30 de setembre del 2024.