Sector de l’alimentació

Europastry compra De Groot Edelgebak i guanya 2.000 clients

L’empresa familiar catalana guanya pes en el mercat del càtering i el menjar preparat a l’adquirir la companyia holandesa

Europastry compra De Groot Edelgebak i guanya 2.000 clients
1
Es llegeix en minuts
Paula Clemente
Paula Clemente

Periodista

Especialista en Consum, start-ups, sector emprenedor

ver +

Mentre decideix si el seu futur implicarà ser una empresa cotitzada o no, Europastry continua guanyant múscul. Ara ho ha fet a través de la compra d’una companyia holandesa que farà que aquesta empresa catalana elaboradora de masses congelades per a fleca faci un gran pas enadvant en el negoci del food service (un mercat que engloba càterings, restaurants i menjar preparat, en general). L’adquirida és De Groot Edelgebak, una distribuïdora de productes de fleca congelats que compta amb una cartera de gairebé 2.000 clients.

Així, Europastry passarà a gestionar aquest paquet de clients als Països Baixos, xifra que equival a un negoci d’uns 16,5 milions d’euros (segons les previsions de facturació que té l’elaboradora holandesa per a aquest any). Això és un volum d’ingressos petit en relació amb els 1.350 milions d’euros que va pastar Europastry en total amb la seva activitat l’any passat, però implica créixer en un dels mercats europeus on aquesta empresa té més capacitat productiva però també menys vendes que, per exemple, a Amèrica del Nord.

Notícies relacionades

Més productes

"Aquesta unió permetrà a Europastry ampliar la seva cartera de productes gràcies a la selecció de pa, brioixeria i pastisseria que distribueix De Groot Edelgebak i reforçarà la seva presència en el canal food service, un dels seus objectius estratègics per als pròxims anys", contextualitza la companyia en un comunicat.

Temes:

Alimentació