Casa Tarradellas va facturar 1.378 milions d’euros l’any 2023, el 18% més

L’empresa catalana Casa Tarradellas va tancar l’exercici del 2023 amb una facturació de 1.378 milions d’euros, xifra que suposa un increment del 18% respecte al 2022, any en què ja havia registrat un 8,15% més de vendes i que va ser llavors qualificat de rècord. En aquella ocasió, l’empresa va atribuir l’augment fonamentalment a l’increment de preus finals, és a dir, els que paga el consumidor. Ara la companyia manté total hermetisme sobre el seu resultat financer.
En un comunicat fet públic dimarts, Casa Tarradellas explica que el 2023 va fer una inversió de 40,8 milions d’euros destinats a R+D+I i sostenibilitat (un augment del 25,2% respecte al 2022) i destaca la seva aposta per la incorporació d’energies renovables, que suposen, diu, "que el 24,19% del seu consum elèctric provingui d’energia solar".
La plantilla creix el 10%
Notícies relacionadesA finals del 2023, el grup va arribar a una plantilla de 2.948 treballadors, cosa que va implicar un creixement del 10%. Del total, més del 90% són residents a la comarca d’Osona, fet que converteix aquesta companyia "en un dels principals pols de vertebració social i econòmica de la zona". La meitat dels treballadors tenen menys de 40 anys, amb un 56% de dones i un 44% d’homes.
La companyia destaca, així mateix, el seu lideratge i la seva consolidació "com una empresa a l’avantguarda del sector alimentari a Espanya". "L’evolució constant ha permès que, un any més, Casa Tarradellas sigui la marca d’alimentació més notòria segons Iope Kantar i se situï en el top 10 de marques més elegides pels espanyols, segons el rànquing Kantar Brand FootPrint", afegeix. "Els resultats del 2023 són un reflex de la confiança dels consumidors en la qualitat dels nostres productes", va destacar en el mateix comunicat Miquelina Saborit, directora de comunicació de Casa Tarradellas.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Habitatge El milionari José Elías opina sobre comprar o llogar el 2025: "Si guanyes 2.000 euros al mes..."
- Consum Bon Preu accelera la seva expansió i obrirà 12 nous súpers aquest any
- 1.080 vivendes i un gran parc Una inversió milionària i el futur Clínic rellancen el sector Can Rigalt al nord de l’Hospitalet
- Educació L'escola 'miracle' al barri del Besòs de Barcelona: de suspendre a estar per sobre de la mitjana en català i extraescolars
- Totes les estrenes i tornades Les 10 sèries que no et pots perdre aquest febrer
- Criança El pediatre Carlos González aclareix la importància d’entendre i gestionar els desitjos infantils: «Cedir no és perdre autoritat…»
- Després les polèmiques declaracions de la 'consellera' Parlon Estigmatizar és pensar que trastorn mental és sinònim de violència
- Consells pràctics El truc casolà perquè la goma de la rentadora quedi com nova
- Nations league Espanya remunta contra Bèlgica amb dos gols en l’afegit
- EL PARTIT DE MENDIZORROtZA L’Espanyol afronta un partit amb valor doble a Vitòria