Glovo transforma la seva aplicació per ser també una xarxa social

L’actualització permetrà als restaurants pujar vídeos i als clients seguir-se entre ells

Glovo transforma la seva aplicació per ser també una xarxa social
1
Es llegeix en minuts
Paula Clemente
Paula Clemente

Periodista

Especialista en Consum, start-ups, sector emprenedor

ver +

Han sigut una espècie de transportista sota demanda. Després, una aplicació exclusivament d’entrega de menjar a domicili. Han anat entrant en el negoci de la parafarmàcia, dels supermercats, de la moda.... I ara que ja senten que poden entregar gairebé qualsevol cosa a domicili en qüestió de minuts, fan un altre gir a la seva aplicació. Glovo es converteix, també, en xarxa social. Ho fa a través d’una actualització disponible des d’ahir a Barcelona i Madrid que permetrà als restaurants promocionar els seus productes mitjançant vídeos; a l’usuari, poder guardar i ordenar els seus locals favorits en carpetes, i, també, començar a seguir altres usuaris per veure, per exemple, quins establiments prefereixen.

Així ho va explicar ahir l’empresa catalana en la primera edició del que va anomenar Glovo Next, un esdeveniment al més pur estil d’una companyia tecnològica nord-americana, que la que va ser fa temps start-up vol utilitzar com a altaveu per comunicar, periòdicament, novetats dins de l’aplicació o l’empresa. "És l’actualització de producte més significativa des del 2016 i ens converteix en la primera aplicació que combina característiques pròpies de les xarxes socials amb el food descovery". El cofundador i conseller delegat de l’empresa, Óscar Pierre; el seu vicepresident de producte, Daniel Alonso; i la directora tecnològica, Shiro Theuri, van explicar els detalls d’aquesta actualització.

Notícies relacionades

"Som una companyia on demand" va dir Shiro Theuri, "una aplicació perquè qualsevol persona que vulgui alguna cosa a la seva ciutat pugui aconseguir-la". "És la nostra visió. Estem construint el més gran marketplace per entregar-te qualsevol cosa en minuts a la teva ciutat", va afegir Óscar Pierre.

L’empresa té 10 milions de clients estables, 160.000 empreses venent a través de la seva aplicació, 200.000 repartidors i presència a 23 països i 2.000 ciutats.