Glovo transforma la seva aplicació per ser també una xarxa social
L’actualització permetrà als restaurants pujar vídeos i als clients seguir-se entre ells

Han sigut una espècie de transportista sota demanda. Després, una aplicació exclusivament d’entrega de menjar a domicili. Han anat entrant en el negoci de la parafarmàcia, dels supermercats, de la moda.... I ara que ja senten que poden entregar gairebé qualsevol cosa a domicili en qüestió de minuts, fan un altre gir a la seva aplicació. Glovo es converteix, també, en xarxa social. Ho fa a través d’una actualització disponible des d’ahir a Barcelona i Madrid que permetrà als restaurants promocionar els seus productes mitjançant vídeos; a l’usuari, poder guardar i ordenar els seus locals favorits en carpetes, i, també, començar a seguir altres usuaris per veure, per exemple, quins establiments prefereixen.
Així ho va explicar ahir l’empresa catalana en la primera edició del que va anomenar Glovo Next, un esdeveniment al més pur estil d’una companyia tecnològica nord-americana, que la que va ser fa temps start-up vol utilitzar com a altaveu per comunicar, periòdicament, novetats dins de l’aplicació o l’empresa. "És l’actualització de producte més significativa des del 2016 i ens converteix en la primera aplicació que combina característiques pròpies de les xarxes socials amb el food descovery". El cofundador i conseller delegat de l’empresa, Óscar Pierre; el seu vicepresident de producte, Daniel Alonso; i la directora tecnològica, Shiro Theuri, van explicar els detalls d’aquesta actualització.
Notícies relacionades"Som una companyia on demand" va dir Shiro Theuri, "una aplicació perquè qualsevol persona que vulgui alguna cosa a la seva ciutat pugui aconseguir-la". "És la nostra visió. Estem construint el més gran marketplace per entregar-te qualsevol cosa en minuts a la teva ciutat", va afegir Óscar Pierre.
L’empresa té 10 milions de clients estables, 160.000 empreses venent a través de la seva aplicació, 200.000 repartidors i presència a 23 països i 2.000 ciutats.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Habitatge El milionari José Elías opina sobre comprar o llogar el 2025: "Si guanyes 2.000 euros al mes..."
- Consum Bon Preu accelera la seva expansió i obrirà 12 nous súpers aquest any
- 1.080 vivendes i un gran parc Una inversió milionària i el futur Clínic rellancen el sector Can Rigalt al nord de l’Hospitalet
- Totes les estrenes i tornades Les 10 sèries que no et pots perdre aquest febrer
- Educació L'escola 'miracle' al barri del Besòs de Barcelona: de suspendre a estar per sobre de la mitjana en català i extraescolars
- Criança El pediatre Carlos González aclareix la importància d’entendre i gestionar els desitjos infantils: «Cedir no és perdre autoritat…»
- Després les polèmiques declaracions de la 'consellera' Parlon Estigmatizar és pensar que trastorn mental és sinònim de violència
- Consells pràctics El truc casolà perquè la goma de la rentadora quedi com nova
- Nations league Espanya remunta contra Bèlgica amb dos gols en l’afegit
- EL PARTIT DE MENDIZORROtZA L’Espanyol afronta un partit amb valor doble a Vitòria