Puig incrementa les seves vendes més de l’11%, fins als 1.257 milions
La companyia, que no facilita ni el resultat d’explotació ni el benefici trimestral, destaca l’acceleració de la facturació entre el juliol i el setembre

Marc Puig, president de Puig. | ALBERTO PAREDES / EUROPA PRESS
Puig ha comunicat al mercat que les seves vendes en el tercer trimestre van arribar als 1.257 milions d’euros, xifra que va suposar un augment de més de l’11%, "per sobre del mercat de bellesa prèmium". La companyia, que no ha facilitat ni el resultat d’explotació ni els beneficis durant aquest període, destaca que el nivell de facturació "va suposar una acceleració respecte al primer semestre, impulsat per l’increment a doble dígit del principal segment de Puig, fragàncies i moda, i del mercat més gran de la companyia": Europa, Orient Mitjà i Amèrica. Després de les xifres del període comprès entre el gener i el juny, la companyia va baixar en la borsa.
En el període del juliol-setembre, el negoci a Amèrica va registrar un increment del 9,8%, gràcies al creixement a doble dígit dels Estats Units. A Àsia i al Pacífic, regió que representa el 8% del total de les vendes netes, el creixement va ser positiu. El 2024, Puig va arribar a vendes per valor de 3.428,2 milions, cosa que va suposar un increment del 9,6% a perímetre i tipus de canvi constant "gràcies al desenvolupament positiu de tots els segments de negoci i de totes les regions".
El president executiu, Marc Puig, destaca l’evolució registrada "en un entorn complex per al sector". En tot cas, aquest resultat "posa de manifest la salut i resiliència del negoci core -en particular, el de fragàncies-, "que s’ha accelerat en el tercer trimestre, i continua creixent més que el mercat de bellesa prèmium".
Notícies relacionadesLa cotització de la companyia ha baixat des dels 24,50 euros amb què es va estrenar el 3 de maig, amb la seva entrada al juliol a l’Ibex 35. Va arribar als 14.000 milions d’euros i s’ha desplomat fins als 11.000. Els títols van arribar al seu màxim el 12 de juny, a l’arribar a 27,60 euros. Ahir va tancar a 19,46.
En data de 30 de juny, els ingressos van pujar un 9,58%, fins als 2.171,22 milions d’euros, però van baixar els beneficis nets un 26,6%, fins als 156,81 milions. La companyia destaca un augment d’un 4,77% del seu benefici net, ajustat, des dels 227,11 fins als 237,95 milions d’euros.
- Postureig 'low cost' La mariscada més barata d'Espanya se serveix a palades a Barcelona
- Escapades El poble més pintoresc de Catalunya per visitar al febrer és un paradís modernista amb una festa que omple de color l'hivern
- El resort de luxe SLS Barcelona obrirà amb descomptes l’1 d’abril
- Futbol La seu espanyola del «líder mundial en connectivitat» que serveix el Barça és un domicili particular del barri de Sant Andreu
- Consum Bon Preu accelera la seva expansió i obrirà 12 nous súpers aquest any
- Aldarull Un grup causa aldarulls en un tren obligant a intervenir la maquinista
- Negociacions El PSOE i Junts es reuneixen abans del debat de la qüestió de confiança
- Un 93% dels trens de la Cerdanya incompleix l'horari
- CARDIOLOGIA ¿Què són i com evitar els greixos trans, que augmenten el risc de mort un 34%?
- 1.080 vivendes i un gran parc Una inversió milionària i el futur Clínic rellancen el sector Can Rigalt al nord de l’Hospitalet