Puig incrementa les seves vendes més de l’11%, fins als 1.257 milions

La companyia, que no facilita ni el resultat d’explotació ni el benefici trimestral, destaca l’acceleració de la facturació entre el juliol i el setembre

Marc Puig, president de Puig. | ALBERTO PAREDES / EUROPA PRESS

Marc Puig, president de Puig. | ALBERTO PAREDES / EUROPA PRESS

1
Es llegeix en minuts

Puig ha comunicat al mercat que les seves vendes en el tercer trimestre van arribar als 1.257 milions d’euros, xifra que va suposar un augment de més de l’11%, "per sobre del mercat de bellesa prèmium". La companyia, que no ha facilitat ni el resultat d’explotació ni els beneficis durant aquest període, destaca que el nivell de facturació "va suposar una acceleració respecte al primer semestre, impulsat per l’increment a doble dígit del principal segment de Puig, fragàncies i moda, i del mercat més gran de la companyia": Europa, Orient Mitjà i Amèrica. Després de les xifres del període comprès entre el gener i el juny, la companyia va baixar en la borsa.

En el període del juliol-setembre, el negoci a Amèrica va registrar un increment del 9,8%, gràcies al creixement a doble dígit dels Estats Units. A Àsia i al Pacífic, regió que representa el 8% del total de les vendes netes, el creixement va ser positiu. El 2024, Puig va arribar a vendes per valor de 3.428,2 milions, cosa que va suposar un increment del 9,6% a perímetre i tipus de canvi constant "gràcies al desenvolupament positiu de tots els segments de negoci i de totes les regions".

El president executiu, Marc Puig, destaca l’evolució registrada "en un entorn complex per al sector". En tot cas, aquest resultat "posa de manifest la salut i resiliència del negoci core -en particular, el de fragàncies-, "que s’ha accelerat en el tercer trimestre, i continua creixent més que el mercat de bellesa prèmium".

Notícies relacionades

La cotització de la companyia ha baixat des dels 24,50 euros amb què es va estrenar el 3 de maig, amb la seva entrada al juliol a l’Ibex 35. Va arribar als 14.000 milions d’euros i s’ha desplomat fins als 11.000. Els títols van arribar al seu màxim el 12 de juny, a l’arribar a 27,60 euros. Ahir va tancar a 19,46.

En data de 30 de juny, els ingressos van pujar un 9,58%, fins als 2.171,22 milions d’euros, però van baixar els beneficis nets un 26,6%, fins als 156,81 milions. La companyia destaca un augment d’un 4,77% del seu benefici net, ajustat, des dels 227,11 fins als 237,95 milions d’euros.

Temes:

Moda Ibex 35