Bon Preu incrementa un 12% la venda de producte de proximitat
Segons van explicar ahir Neus Roca i Esteve Arimany, responsables de compres del grup Bon Preu, l’any passat els establiments Bonpreu i Esclat van vendre l’equivalent a 314 milions d’euros en productes comprats a proveïdors catalans, un 12% més que l’any anterior. I a jutjar per la tendència dels últims anys, aquest 2024 rubricaran, gairebé segur, un altre creixement a doble dígit. "Hi ha sensibilitat i conscienciació dels clients per consumir producte de proximitat, fresc i de temporada, això fa que les vendes creixin", va reflexionar Roca. Bon Preu va incrementar un 15% la compra de fruita i verdura a agricultors catalans el 2023, i ara, la meitat de l’assortiment ja és autòcton. Pel que fa a la carn, aquest percentatge ja és més del 90%, després d’augmentar un 19% les compres a granges catalanes. En total, la primera partida va suposar invertir 38 milions d’euros, i la segona, uns 105 milions d’euros.
- La cursa electoral Així estan les enquestes als Estats Units: Biden, Trump i les primàries republicanes
- La tromba a l’aeroport del Prat nega les pistes, la T1 i el pàrquing
- Fons europeus Una cooperativa rep 40 milions de la UE per a 350 pisos socials
- Productes de primera necessitat Consulta els punts de recollida de Barcelona i l'Àrea Metropolitana per enviar ajuda a València
- Nou recurs tàctic del barça La hipnòtica trampa de Flick
- La cursa electoral Així estan les enquestes als Estats Units: Biden, Trump i les primàries republicanes
- Al minut Guerra d’Israel en directe: última hora sobre el final de la treva a Gaza, l’ajuda humanitària i reaccions
- Ansietat i por
- Els EUA, un país en reconversió i més polaritzat després de les eleccions
- Els extremistes estan preparats