Pronovias vol tornar a créixer amb desfilades pròpies i els EUA en l’horitzó

El "pla d’ajust" per "establir les bases per a la construcció d’un futur més sòlid" queda oficialment resolt i la "nova etapa estratègica" amb idèntica meta, oficialment estrenada. Pronovias va anunciar ahir les línies mestres del seu nou pla estratègic, que ha de guiar les actuacions de la marca de vestits de núvia d’aquí al 2027. La companyia venia de perdre gairebé 100 milions d’euros el 2023 i de vendre gairebé un 9% menys, i va respondre a aquesta situació alleugerint les despeses laborals (va acomiadar mitjançant un ero unes 60 persones) i canviant lleugerament de rumb per tornar a créixer.
Les claus, segons resumeix el conseller delegat de Pronovias, Marc Calabia, seran "apostar per la innovació i la qualitat", oferir "una experiència de marca única personalitzada" en els seus espais propis i impulsar i accelerar la seva "posició de mercat" fora d’Espanya. Aquestes intencions ja s’han traduït en una inversió de 2 milions per ampliar les oficines al Prat de Llobregat i que acullin un showroom més ampli que l’actual. Aquest espai de 2.200 metres quadrats es farà servir com a centre d’innovació i tendència, i serà seu de dos esdeveniments anuals de presentació de les seves col·leccions, al gener i a l’abril. Això significa, segons ha pogut saber EL PERIÓDICO, que deixaran de participar en la Bridal Fashion Week, igual que Rosa Clarà.
Notícies relacionadesMercats preferents
L’altra gran pota és el creixement a l’estranger. El primer de tot serà reforçar la presència a Itàlia i Alemanya i després dirigir-se sense por contra els Estats Units i Llatinoamèrica. "El nou pla estratègic de la firma per al 2025-2027 situa els EUA com un dels mercats preferents", diu Pronovias. L’objectiu és duplicar-hi la seva quota de mercat. "És el moment de fer-ho, cosa que ens permetrà impulsar i accelerar la nostra posició de mercat als EUA", va afegir Calabia.
- Postureig 'low cost' La mariscada més barata d'Espanya se serveix a palades a Barcelona
- Escapades El poble més pintoresc de Catalunya per visitar al febrer és un paradís modernista amb una festa que omple de color l'hivern
- El resort de luxe SLS Barcelona obrirà amb descomptes l’1 d’abril
- Futbol La seu espanyola del «líder mundial en connectivitat» que serveix el Barça és un domicili particular del barri de Sant Andreu
- Consum Bon Preu accelera la seva expansió i obrirà 12 nous súpers aquest any
- Aldarull Un grup causa aldarulls en un tren obligant a intervenir la maquinista
- Negociacions El PSOE i Junts es reuneixen abans del debat de la qüestió de confiança
- Un 93% dels trens de la Cerdanya incompleix l'horari
- CARDIOLOGIA ¿Què són i com evitar els greixos trans, que augmenten el risc de mort un 34%?
- 1.080 vivendes i un gran parc Una inversió milionària i el futur Clínic rellancen el sector Can Rigalt al nord de l’Hospitalet