L’estand de Barcelona difon una experiència immersiva a la ciutat
El testimoni de molts barcelonins dona peu a mostrar les bondats de la metròpoli

Sis pantalles exerceixen de finestres a Barcelona i el testimoni de desenes de barcelonins s’escolta des de 21 auriculars, esmicolant la seva passió per la ciutat. Que si els mercats municipals que s’estenen per quasi tots els barris, que si nedar en mar obert, que si la màgia dels seus restaurants estrellats, conjugats amb la senzillesa dels seus calçots i esqueixades, que si les galeries d’art i les fàbriques de creació, o els bars per recórrer de barra en barra. This is Barcelona (Això és Barcelona), diu l’estand de la ciutat a Fitur, la fira de turisme més gran del món, on ahir la nova promoció de la ciutat va entrar en acció amb un trencador muntatge.
És el primer trampolí que la capital catalana trepitja per posicionar-se internacionalment amb un nou enfocament, a la recerca dels anhelats visitants de qualitat. Un estand de més de 200 metres quadrats, en forma de cub blanc immersiu, incita el públic a entrar-hi per acostar-se a l’experiència barcelonina i la seva agenda de 2025, protagonitzada sobretot per la cultura, la gastronomia, l’esport i els festivals de música. Però també amb l’oferta de la resta de la província. En lloc d’un destí– aparador, el 2025 s’aposta pel lloc on passen coses i per seduir un viatger experiencial. A dins, tot és blau, groc i vermell, colors de Joan Miró, pels 50 anys de la fundació que porta el seu nom.
Turisme de Barcelona i la Diputació de Barcelona comparteixen la rupturista posada en escena, dissenyada pels creadors de l’OFFF Barcelona, i dins del recinte de l’Agència Catalana de Turisme. Mai fins ara amb tant protagonisme per a Barcelona i la seva àrea. Passat el llindar apareixen les sis pantalles verticals amb vídeos sincronitzats que busquen mostrar la Barcelona «real i quotidiana».
- Habitatge El milionari José Elías opina sobre comprar o llogar el 2025: "Si guanyes 2.000 euros al mes..."
- Sergio Peris-Mencheta, actor i director: "Des de la malaltia, la meva imaginació s’ha alliberat"
- 1.080 vivendes i un gran parc Una inversió milionària i el futur Clínic rellancen el sector Can Rigalt al nord de l’Hospitalet
- Atac a Berlín Ferit greu un turista espanyol apunyalat prop del monument de l’Holocaust
- Consum Bon Preu accelera la seva expansió i obrirà 12 nous súpers aquest any
- Càrrecs públics ¿Què ha passat amb els consellers d’ERC sis mesos després del final del Govern d’Aragonès?
- MONEDES DIGITALS El robatori de criptomonedes més gran de la història: uns ‘hackers’ s’emporten 1.500 milions de dòlars del gegant Bybit
- Criança El pediatre Carlos González aclareix la importància d’entendre i gestionar els desitjos infantils: «Cedir no és perdre autoritat…»
- Després les polèmiques declaracions de la 'consellera' Parlon Estigmatizar és pensar que trastorn mental és sinònim de violència
- Consells pràctics El truc casolà perquè la goma de la rentadora quedi com nova