Pròxim pont de quatre dies a Barcelona: aquestes són les dates
Tots els ponts que es podran fer el 2025

pexels shvets production 9052846 (1) /
Després de la pujada de gener, arriba el febrer, un mes en què comença a haver-hi més hores de llum a la tarda, tot i que segueix el fred hivernal.
Amb aquest panorama fresquet, i amb les vacances nadalenques ja oblidades, són molts els que es posen a pensar en els pròxims dies festius.
Ja fa temps que sabem com configurarà el calendari laboral d’aquest any i quan hi haurà pauses per poder desconnectar de la feina i poder recarregar les piles al màxim.
Aquests dies festius són dies en què les persones, en principi, no han d’anar a treballar (tot i que tot depèn del sector laboral) i són l’oasi perfecte per tenir un cap de setmana més llarg i poder conciliar la feina amb la vida personal.
Festius a Catalunya
Aquest any 2025, Catalunya tindrà 15 dies festius. D’aquests, 9 són determinats pel Govern espanyol , 4 són de caràcter autonòmic i, finalment, n’hi ha 2 que depenen exclusivament de la decisió de cada ajuntament.
En el cas de Barcelona, els dies festius escollits per a la ciutat són el 9 de juny –que és la Segona Pasqua o Pasqua Granada– i el dia 24 de setembre, que coincideix amb les festes de la patrona de la ciutat, la Mare de Déu de la Mercè.
Malgrat aquells 15 dies festius, Barcelona ‘perdrà’ dos dies festius clau: l’1 de novembre (Tots Sants) i el 6 de desembre (Dia de la Constitució), perquè cauen en dissabte, cosa que significa que ja és festiu per si mateix.
¿Quan és el pròxim dia festiu a Barcelona?
Notícies relacionadesD’acord amb el calendari publicat al Butlletí Oficial de l’Estat (BOE) el 15 d’octubre del 2024 i elsdies festius escollits per l’Ajuntament de Barcelona,cal esperar a l’abril per disfrutar del pròxim dia festiu a Barcelona. En concret, el pròxim dia festiu serà el 18 d’abril.
Coincidint amb les festivitats de Setmana Santa, el dia 18 d’abril és Divendres Sant, que és quan comença el pont que dura fins al 21d’abril, dia en què se celebra el Dilluns de Pasqua.
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- A Terrassa L’escola acusada d’ultracatolicisme acomiada el director
- Futbol Noves imatges del Camp Nou: així serà com quedarà l’estadi
- Investigació científica La Generalitat assumeix l’administració de Cellex i Mir Puig
- Aquest és l’efecte d’esmorzar taronja als nostres ronyons
- Violència de gènere Un home s’entrega a una patrulla de Mossos a l’AP-7 amb el cadàver de la seva dona al maleter
- Adéu a la jubilació als 67 anys: aquest 2025 la Seguretat Social puja l'edat per a aquests treballadors
- Conflicte laboral Els treballadors de PortAventura van avui a la vaga per demanar millors sous
- Apunts polítics de la setmana ¿A qui beneficia el vot als 16 anys? El ‘target’ de l’esquerra que observa la dreta