Nomenaments
Laura González-Molero deixa el consell del Sabadell i presidirà DKV
El banc nomena Margarita Salvans i Gloria Hernández conselleres independents

Banco Sabadell nombra consejeras independientes a Margarita Salvans y Gloria Hernández /
Canvi a la cúpula de la companyia d’assegurances DKV. Laura González-Molero, que fins ara era consellera de Banc Sabadell, passarà a ser presidenta de la companyia propietat del grup alemany Ergo, especialitzada en assegurances de salut, a partir del 21 de març. González-Molero ha ocupat càrrecs directius en gegants com Roche o Merck i format part de consells del Sabadell, Acerinox i Viscofan. També va presidir l’Associació per al Progrés de la Direcció (APD). És llicenciada en Farmàcia per la Universitat Complutense de Madrid i Executive MBA per IE Business School.

Laura González-Molero. /
El consell d’administració del Banc Sabadell va anomenar conselleres independents Margarita Salvans, directora financera de Mango; i Gloria Hernández, que va ser directora general del Tresor, en substitució de Laura González-Molero i Alicia Reyes Revuelta. L’estructura del màxim òrgan de responsabilitat del Sabadell continua sense canvis en plena opa del BBVA, i "compleix els principis de bon govern corporatiu, en dimensió, equilibri de gènere i diversitat de la composició", segons l’entitat. Aquests dos nous nomenaments se sotmetran a l’aprovació per part de la pròxima junta general d’accionistes. Salvans, a més de directora financera, és membre del comitè de direcció i del consell d’administració de Mango. Es va incorporar al grup tèxtil el 2013 i, des d’aleshores, ha ocupat diverses posicions de responsabilitat. Per la seva banda, Gloria Hernández és economista per la Universitat Complutense de Madrid i compta amb un MBA de la Universitat de Chicago Booth. Desenvolupa la seva carrera com a consellera independent a Grup Dia des del 2022, a Nortegas des del 2020 i al Banc Sabadell Assegurances des del 2024.
- Previsió meteorològica Una vintena de comarques, inclosa la de Barcelona, en avís groc per intensitat de pluja
- Nous títols i temporades Les 11 sèries que no et pots perdre aquest abril
- Futbol El Barça no tornarà a l’Spotify Camp Nou per al Gamper i espera poder tornar per començar la Champions
- Investigació científica L’Hospital del Mar descobreix per què el càncer de pàncrees és tan agressiu
- Reunió del Govern Dimiteix el delegat a Perpinyà que va qüestionar el terme ‘Catalunya Nord’ i el rellevarà un exalcalde de Junts
- Turisme Els jubilats amb les pensions més baixes podran viatjar amb l’Imserso per una tarifa plana de 50 euros
- Relació entre empresa i societat La pime, el 99,8% del teixit empresarial, reclama més atenció pel seu pes i impacte local.
- El repte de les empreses: generar riquesa, però també guanyar reconeixement
- Efecte en cadena Els grans grups empresarials subratllen el seu paper com a motor econòmic i social
- Aigües de Barcelona i la seva aposta per la sostenibilitat