Jonathan Andic injecta 96.900 euros en la seva firma d’inversió

El desig d’Isak Andic era que els seus fills fossin bons accionistes, no directors o gestors del seu petit imperi anomenat Mango. N’hi ha prou amb dos exemples: que cedís les regnes d’aquesta cadena tèxtil a un directiu aliè a la família (Toni Ruiz) i que els seus tres fills haguessin començat a estructurar i professionalitzar el seu patrimoni, poc abans de la mort de l’empresari. Les germanes mitjana i petita van constituir les seves primeres societats d’inversió i el més gran va ampliar capital en la seva.
El Butlletí Oficial del Registre Mercantil ha començat a plasmar aquests moviments en les últimes setmanes, tot i que fonts pròximes a la família asseguren que tots són previs a l’accident i que no tenen res a veure amb el testament. En concret, aquestes gestions haurien començat a l’estiu, fruit de l’interès de les filles per invertir sobretot en immobles i fruit de les donacions que feia Isak perquè ho poguessin fer. Aquest és el motiu de la necessitat de començar a posar ordre.
Notícies relacionadesL’últim moviment a sortir a superfície és l’ampliació de capital de Black-Indigo, la firma d’inversió de Jonathan Andic, primogènit d’Isak. Aquest directiu de Mango (és l’únic dels germans implicat directament en la companyia) ha invertit 96.900 euros en Black-Indigo per disposar dels mateixos 100.000 euros amb què les seves germanes han constituït Pitaya Capital i Kiwi Capital. La primera correspon a la germana mitjana, Judith Andic, i la segona, a la petita, Sarah Andic.
A diferència de les de les seves germanes, Black-Indigo està constituïda des del 2015 amb un capital inicial de 3.100 euros i amb l’objectiu de moure’s en el sector de la construcció, les instal·lacions i el manteniment; del comerç majorista i al detall; de la distribució comercial; de la importació i l’exportació; i de les indústries immobiliàries, manufactureres i tèxtils.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Tribunals Qui és Inés Guardiola, l'advocada que ha aconseguit l'absolució de Dani Alves
- Els Mossos volen que els forenses aclareixin si Tenneco causa càncer
- Reforma pendent El final del canvi d’hora apunta al 2026
- Set projectes multiplicaran la potència cultural de Barcelona
- El TSJC absol Alves d’agressió sexual a una jove al Sutton el 2022
- Tribunals Alliberada la presa espanyola més jove a l’estranger: Fátima Ofkir complia cadena perpètua a Oman per tràfic de drogues
- La ronda catalana L’etapa reina de la Volta es converteix en un caos
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Pla pilot El Govern concedirà beques de 500 euros al mes per estudiar Filologia Catalana i augmentar la xifra de professors
- Alemanya d’entreguerres Weimar, del triomf de la creativitat i la llibertat a la desraó que Hitler va aprofitar