Gala anual a Barcelona

Prensa Ibérica i Banc Sabadell premiaran el dia 26 el talent empresarial català

La gala dels Premis Empresa de l'Any tornarà a ser un punt de trobada del món econòmic per destacar l'impuls emprenedor de Catalunya

Un momento de la gala de los últimos premios Empresa de l’Any Banc Sabadell, en 2024.

Un momento de la gala de los últimos premios Empresa de l’Any Banc Sabadell, en 2024. / FERRAN NADEU

2
Es llegeix en minuts
Berta Colomer

El proper 26 de febrer, el Palau de Congressos de Catalunya a Barcelona acollirà el lliurament dels Premis Empresa de l'Any Banc Sabadell, organitzats per Prensa Ibérica i Banc Sabadell. Aquests guardons s'han consolidat com un referent en el panorama empresarial català, destacant la innovació, el creixement i la resiliència del teixit empresarial de les empreses de la regió.

Reconeixent l'excel·lència empresarial. Els Premis Empresa de l'Any Banc Sabadell es divideixen en nou categories, vuit d'elles seleccionades per un jurat expert i una mitjançant votació popular: Empresa de l'Any, Empresari de l'Any, Empresa Familiar, Empresa + Sostenible, Empresa + Innovadora, Empresa + Internacional, Empresa amb Major Impacte Social Corporatiu, Millor Startup de l'Any i Empresa Indústria 4.0. Cadascuna d'aquestes distincions busca reconèixer empreses i empresaris que han destacat en el seu sector, ja sigui per la seva capacitat d'innovació, el seu compromís amb la sostenibilitat o el seu impacte en l'àmbit social i econòmic.

Un jurat de prestigi

El jurat d'aquesta edició està compost per reconegudes personalitats de l'àmbit empresarial, econòmic i acadèmic, que garanteixen un procés de selecció rigorós i transparent. El comitè avaluador està presidit per l'Honorable Sr. Miquel Sàmper, conseller d'Empresa i Treball de la Generalitat de Catalunya, qui ha delegat en Joan Romero, director executiu d'Acció. A més, formen part del jurat destacades figures com Aitor Moll, CEO de Prensa Ibérica; Sergi Guillot, director general de Prensa Ibérica; Albert Sáez, director general de Continguts de Prensa Ibérica i director d'EL PERIÓDICO; Xavier Comerma, director general territorial de Catalunya de Banc Sabadell; Mireia Cammany, vicepresidenta de PIMEC; Fèlix Noguera, director general d'EL PERIÓDICO; Núria Burguera, directora de Comunicació de Port de Barcelona; Eva Franquès, directora de Comunicació i Relacions Institucionals d'El Corte Inglés a Catalunya; Xavier Gispert, director de Comunicació de Cellnex, i Esther Grávalos, directora de Comunicació de Barcelona Global.

A aquests noms se sumen altres representants d'entitats i empreses clau en l'ecosistema econòmic català, assegurant una avaluació imparcial i qualificada.

Impuls i visibilitat per al teixit empresarial

Aquests premis no només celebren els èxits empresarials, sinó que també actuen com una plataforma de visibilitat i reconeixement per a empreses i emprenedors que han demostrat un acompliment excepcional. En un context de transformació digital, sostenibilitat i expansió global, els guardons posen en valor aquelles companyies que lideren el canvi i generen impacte positiu en la societat.

Les distincions reconeixen a empreses que han destacat en innovació i sostenibilitat

Notícies relacionades

Aquests guardons es remunten a 1980, quan EL PERIÓDICO va començar a organitzar-los, en col·laboració amb el Banc Sabadell a Catalunya. Altres capçaleres del grup Prensa Ibérica s'han unit a aquesta proposta i al llarg de l'any s'aniran premiant altres empreses i empresaris que contribueixen a crear riquesa en els seus entorns. El proper 26 de febrer coneixerem els guanyadors de cada categoria, en una gala que promet ser un punt de trobada clau per a l'empresariat català.

Barcelona serà la primera de 10 ciutats espanyoles a acollir aquesta gala. Altres capçaleres del grup Prensa Ibérica s'han sumat a aquesta iniciativa, i al llarg de l'any es premiarà empreses i empresaris en diferents localitats, entre elles Málaga, Oviedo, Zaragoza, Madrid i Murcia.