Moda

La família reial d’Abu Dhabi compra el 67% de Cortefiel a CVC i PAI

La família reial d’Abu Dhabi compra el 67% de Cortefiel  a CVC i PAI
1
Es llegeix en minuts

La família reial d’Abu Dhabi, a través del fons Multiply Group, ha adquirit una participació del 67% a Tendam, el grup tèxtil amb marques com Cortefiel, Springfield o Women’secret, a CVC i PAI. Amb aquesta operació, s’ha convertit en accionista majoritari de la firma, segons va informar ahir Multiply Group, mentre que CVC i PAI es mantindran com a accionistes minoritaris. La firma d’Abu Dhabi liderarà la següent fase de creixement de Tendam per orientar-la cap a la internacionalització i al desenvolupament de l’ecosistema omnicanal del grup.

Notícies relacionades

L’operació, la primera gran a Europa de Multiply Group, encara està subjecta a l’aprovació pertinent per les autoritats reguladores. La consellera delegada i directora general de Multiply Group, Samia Bouazza, va destacar que aquesta adquisició suposa el debut de la firma en el segment de la moda. "Creiem que té un potencial de creixement significatiu. L’adquisició és un pas tangible en els nostres esforços d’expansió global, que posiciona estratègicament el grup per continuar desenvolupant la seva cartera internacional en els pròxims anys", va indicar. El conseller delegat de Tendam, Jaume Miquel, va assegurar que la inversió de Multiply Group suposa un "suport a l’estratègia Tendam 5.0 i ofereix més capacitat per a un creixement accelerat". "Tots els nostres inversors, en associació amb un equip directiu compromès, són la millor garantia possible de creixement i èxit continus", va afegir.

Entre els plans més immediats de Tendam es troba la possibilitat de sortir a borsa. A finals d’octubre del 2024, Miquel va assegurar que la seva tornada als mercats no està oberta o tancada, però que la companyia sí que està "preparada" per fer-ho, sempre que es donin les condicions del mercat. La firma va cotitzar al parquet des del 14 de juliol del 1994 fins a finals de març del 2006.

Temes:

Moda