Del 27 al 29 de setembre
Impulsa les teves vendes al saló Expohogar
Expohogar 2025 reuneix a Fira de Barcelona decoració, complements, regal i joieria en un esdeveniment clau per a les botigues i marques que volen créixer i diferenciar-se

Imatges del saló Expohogar en la seva edició de 2024 /
Expohogar 2025 es perfila com la gran plataforma comercial per als sectors de la decoració, els complements, el regal i la joieria. Amb un enfoc renovat, centrat en el negoci i la creativitat, el saló ofereix una oportunitat única perquè botigues, dissenyadors, fabricants i distribuïdors presentin les seves novetats davant d’un públic professional a la recerca de noves idees, inspiració i aliances estratègiques.
Del 27 al 29 de setembre, el Pavelló 1 de Fira de Barcelona acollirà la 64a edició d’Expohogar, un esdeveniment que reuneix sota un mateix sostre quatre salons sectorials: Expodeco, especialitzat en decoració; Expopell, centrat en bijuteria i complements; Exporegal, dedicat al regal; i BCNJoya, punt de trobada imprescindible per al sector joier. Junts, conformen una plataforma comercial potent que impulsa la visibilitat de les marques i connecta el petit comerç amb les últimes tendències del mercat. "Gràcies als resultats del 2024 podem celebrar una nova edició a Fira de Barcelona, aquesta vegada més enfocada al comerç", destaca Ricard Penas, president del Col·legi Oficial d’Agents Comercials de Barcelona (COACB) i d’Expohogar. "Volem que el visitant professional situï la nostra indústria i artesania local com un referent de disseny i qualitat".
I és que l’objectiu d’Expohogar va més enllà d’exhibir productes: es tracta de dinamitzar el retail, oferir noves vies de comercialització i enfortir l’ecosistema professional a través de la interacció i el networking. En l’edició passada, més de 8.000 visitants professionals i 140 empreses hi van participar activament, generant contactes, tancant acords i descobrint noves oportunitats de negoci. Per al 2025, l’ambició és clara: créixer i consolidar-se com un esdeveniment estratègic per al retail nacional i internacional.
Una plataforma de negoci real per a les botigues
Expohogar no només permet a les marques arribar a nous compradors, sinó que ofereix eines concretes per potenciar la xarxa de distribució i facilitar l’obertura de nous canals de venda. En aquest sentit, la col·laboració del COACB, organitzador de l’esdeveniment, es tradueix en una gran capacitat de convocatòria i en l’accés a una xarxa d’agents i entitats tant nacionals com internacionals.
El perfil del visitant professional que acudeix al saló és altament qualificat: més del 56% són decisors de compra, procedents principalment de botigues i cadenes locals i nacionals, encara que també amb una representació internacional del 15%. Els seus principals objectius són descobrir novetats (41%), comprar (28%) i establir nous contactes (16%).
A més, l’esdeveniment incorpora un programa d’activitats orientat a maximitzar la visibilitat dels expositors, com entrevistes en mitjans, accions promocionals a xarxes, campanyes en premsa i ràdio, i presència d’agències de notícies. Un veritable altaveu perquè les marques presents puguin destacar en un mercat cada cop més competitiu.
Disseny, creativitat i sostenibilitat com a eixos clau
Els quatre sectors representats a Expohogar comparteixen un mateix repte: diferenciar-se a través del disseny, l’originalitat i el valor afegit. Ja sigui a través de peces úniques de joieria, accessoris de moda amb caràcter, solucions decoratives funcionals o propostes de regal amb identitat, la fira aposta per productes que combinen estètica, innovació i sostenibilitat. "El comerç defineix la identitat de les ciutats, i per això a Expohogar treballem per posicionar la nostra indústria com un referent internacional", apunten des de l’organització. Aquesta visió es reflecteix en la varietat d’expositors i en la capacitat de l’esdeveniment per detectar i amplificar tendències emergents.
Les marques que desitgin participar com a expositores poden escollir entre diferents modalitats, des del lloguer d’espai fins a paquets clau en mà que inclouen el disseny de l’estand. A més, existeixen tarifes reduïdes per a empreses que col·laboren amb agents comercials col·legiats i descomptes per volum a partir de 100 m², fet que facilita la presència tant de petits comerços com de grans firmes.
Preparant la campanya de Nadal des de Barcelona
Notícies relacionadesEl calendari també juga a favor: celebrar-se a finals de setembre permet als expositors presentar les seves col·leccions de cara a la campanya de Nadal, el període de majors vendes de l’any per als sectors representats. Així ho assenyala Rubén Dalmau, director comercial de Fira de Barcelona: "Estem convençuts que el renovat Expohogar tornarà a ser una cita de referència per al comerç local i les botigues especialitzades de cara a preparar les campanyes de Nadal".
Expohogar 2025 es presenta, en definitiva, com una eina estratègica per al petit i mitjà comerç, una cita on creativitat i negoci es donen la mà per oferir un futur més competitiu i atractiu al retail.
- Les principals cases d’apostes ja tenen un candidat favorit per ser el nou Papa
- Els bojos són ells, ells
- Final de la Copa del Rei Les 8 hores que van portar el futbol espanyol al caire de l’abisme: «El Madrid no ens pot demanar que canviem els àrbitres»
- Kounde decideix una final apoteòsica
- Flick despulla el Madrid (cap. III)
- Loteries Números premiats a la Grossa de Sant Jordi 2025: primer, segon i tercer premi
- Mil anys d’aniversari Montserrat rep amb devoció la sortida de la Moreneta per primera vegada en aquest mil·lenni
- Gairebé dos milions de persones La retransmissió de la Copa del Rei a TV3, l’emissió en directe més vista de la temporada
- Creu de Sant Jordi 2019 Mor Montserrat Úbeda, referent de la catalanitat i ànima d’Ona Llibres
- Successió papal La batalla per la successió de Francesc entra en la seva fase dura (i no t’ho ha explicat la pel·lícula Cònclave)