El Periódico de l'Eixample

Al col·le caminant
El Bicibús ja té un ‘germà petit’: el Camí Bus s’estrena a l’Eixample de Barcelona
La primera línia és operativa des del dimecres 14 de desembre amb un recorregut que passa per l’avinguda de Roma

Després de l’èxit del Bicibús, neix la iniciativa del Camí Bus, un nou projecte impulsat per les AFA de les escoles Auró i Els Llorers de Barcelona, que també tenen el suport del projecte comunitari Camí Amic. Aquesta idea es va posar en marxa dimecres passat, 14 de desembre, amb un recorregut per l’avinguda de Roma, a l’Eixample.
El que diferencia el Camí Bus del Bicibús és que, en lloc d’utilitzar la bicicleta, es proposa anar a peu al centre escolar. D’aquesta manera, es busca potenciar l’autonomia dels nens, que els adults puguin acompanyar les criatures i animar-los a fer esport i a adquirir hàbits saludables.
Entorns més segurs i sostenibles
Entorns més segurs i sosteniblesEn la primera edició hi han participat una vintena de famílies. El Camí Bus, que igual que el Bicibús té per objectiu promoure la mobilitat en grup i reivindicar uns entorns més segurs i sostenibles, té previst que aquest dimecres, 21 de desembre, es faci una altra sortida i que la iniciativa continuï una vegada passades les festes nadalenques. La voluntat del projecte és que s’hi vagin sumant cada vegada més famílies i que aquesta iniciativa s’ampliï amb noves línies.
- El Mundo Today | Cada cop més catalans caminen de matinada per carrerons foscos per poder sortir a 'Crims'
- Club d’estil Cristina Tamborero, dissenyadora: "Es porten molt els vestits de núvia dos en un"
- Els multireincidents se’n van a l’Hospitalet per la pressió policial
- Final d’un pontificat Un conclave amb molts 'papables', però sense candidat clar
- Successos Dos detinguts per robar una motxilla a una parella mentre practicava sexe a la platja del Somorrostro de Barcelona
- En la Pasqua de Francesc: pare, germà, amic… i profeta de l’Evangeli
- Al Senat Puente nega que la baixa execució pressupostària a Catalunya es degui a "la falta de voluntat política"
- Judici crucial Els Estats Units demanen la desintegració de Google per acabar amb el monopoli
- MACROECONOMIA L’FMI revisa a l’alça la previsió de creixement d’Espanya el 2025 fins al 2,5% malgrat els aranzels i la incertesa global
- Inauguració Neix Casa Abacus amb la voluntat de ser útil «a la cultura, a la societat, a Barcelona, el país i la llengua»