Eleccions 23J
Feijóo insisteix en Correus: «No vull pensar que hi hagi gent que no voti perquè no li arriba la papereta»
Aquest dijous acaba el termini per sol·licitar el vot per correu i Alberto Núñez Feijóo, que ahir va fer una apel·lació directa als carters per treballar «dia i nit» si és necessari, comprometent-se fins i tot a pagar les hores extres si arriba a la Moncloa, insisteix en la complexitat del vot per correu. El Govern l’acusa d’«enfangar» la campanya amb les seves declaracions i des de Correus asseguren haver contractat 20.000 persones de reforç des del 30 de maigpassat. També diuen que el dia d’avui s’ha entregat la documentació a 1,5 milions de persones que han sol·licitat vot per correu.
Però el líder del PP ha insistit aquest mateix matí en una entrevista en ‘Esradio’: «No volem ni contemplar l’escenari perquè seria d’una enorme transcendència política i jurídica. No poden quedar vots a les carteries. I jo espero que ens posem a treballar perquè no es produeixi una situació que no vull ni pensar, i és que hi hagi un conjunt de persones que no poden votar perquè no els ha arribat la papereta».
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- A Terrassa L’escola acusada d’ultracatolicisme acomiada el director
- Futbol Noves imatges del Camp Nou: així serà com quedarà l’estadi
- Investigació científica La Generalitat assumeix l’administració de Cellex i Mir Puig
- Aquest és l’efecte d’esmorzar taronja als nostres ronyons
- Violència de gènere Un home s’entrega a una patrulla de Mossos a l’AP-7 amb el cadàver de la seva dona al maleter
- Adéu a la jubilació als 67 anys: aquest 2025 la Seguretat Social puja l'edat per a aquests treballadors
- Conflicte laboral Els treballadors de PortAventura van avui a la vaga per demanar millors sous
- Apunts polítics de la setmana ¿A qui beneficia el vot als 16 anys? El ‘target’ de l’esquerra que observa la dreta