'Jo em planto a l'Empordà', la campanya per atreure el turisme de proximitat
Reivindica el valor paisatgístic i cultural de les localitats de la zona i el seu compliment amb els criteris de seguretat sanitària
Tot l’Empordà, a través dels consells comarcals, l’Associació Alt Empordà Turisme i la comissió turística del Baix Empordà, s’ha abocat a una campanya per atreure turisme de proximitat davant les dificultats de mobilitat per la crisi sanitària. ‘Jo em planto a l’Empordà’ cerca posicionar la zona com a destinació segura, pròxima i sostenible i allargar la temporada més enllà dels mesos estrictament d’estiu.
Els consells comarcals remarquen en un comunicat l’oportunitat de reivindicar el valor paisatgístic i cultural de tota aquesta àrea i el seu compliment dels criteris de seguretat que s’han establert en el marc de la pandèmia del coronavirus.
Difusió a Catalunya i sud de França
La difusió de la campanya en múltiples plataformes es durà a terme a Catalunya i el sud de França tant a través de mitjans de comunicació tradicionals com digitals i xarxes socials.
Notícies relacionadesEls impulsors de l’acció, el lema de la qual és ‘Jo em planto a l’Empordà’, detallen que es tracta d’un anunci que s’ha gravat durant les setmanes de confinament des d’un dron.
El públic a qui s’adreça és el que ja coneix l’Empordà i pot desplaçar-se en vehicle particular davant la incertesa sobre l’arribada de visitants estrangers.
- Turisme Sant Adrià estrena un resort de luxe de 53.000 metres quadrats
- Els treballadors podran avançar tres anys la jubilació parcial a partir de demà
- A Rússia Així s'ha jubilat un jove amb 23 anys gràcies a una argúcia legal
- Automoció Seat prescindeix d’improvís de Griffiths, president de la companyia
- Predicció meteorològica L’arribada d’una nova borrasca tornarà a portar pluges generalitzades a partir de dimecres
- Seguretat viària Augmenten més d'un 46% els morts a les carreteres catalanes en el primer trimestre de l'any
- Entendre més Màximo Pradera: "Vaig tenir càncer perquè cap metge em va fer mai la pregunta clau: ¿Què menges?"
- Nou projecte Barcelona estrena un institut d’investigació sobre arquitectura i urbanisme sostenible
- Repartiment de migrants Catalunya declara que els seus centres de menors migrants ja superen el 100% de la seva capacitat
- ACTUALITAT BLAUGRANA Perillen els 100 milions dels seients VIP del FC Barcelona, claus per fitxar a l’estiu