Més de 2.600 paraules per al nou president

Els termes més votats donen com a resultat un núvol de 'tags' que resumeixen la complexitat que el nou Govern té al davant

1
Es llegeix en minuts
EL PERIÓDICO

Curiosament la paraula queArtur Masva evitar pronunciar en tota la campanya electoral (independència) és ambhonradesala més votada pels lectors d'EL PERIÓDICO. Aquest diari va demanar als lectors que diguessin, en una paraula, què li demanen al president de la Generalitat, i el resultat és aquest núvol, format per les paraules més votades de les200 validades resultants de més de 2.600 participacions.

El resultat és al mateix temps la representació de l'opinió dels lectors (expressada a través de la web, Twitter i Facebook) com un fresc que resumeix la complexitat de la tasca que el nou Govern té al davant.