Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
"Los aficionados al fútbol queremos juego limpio, deportividad y sana competitividad entre rivales"

PIERRE-PHILIPPE MARCOU / AFP
José María Torras
La final de la Copa del Rey disputada en el estadio de La Cartuja entre el Real Madrid y el FC Barcelona fue colosal, memorable. Un partido vibrante, eléctrico, apasionante, con alternativas en el marcador, con estilos de juego contrapuestos que se vivió con indescriptible tensión.
Entretots
Ganó el juego limpio pese a que, en algunos lances del juego el equipo merengue gozó de impunidad para entradas merecedoras de cartulina y pese a ello, paradójicamente, se terminó intentando agredir al árbitro. El zaguero Rüdiger perdió la cabeza, montó en cólera y, en un arrebato de ira, tuvo que ser sujetado por miembros del 'staff' blanco. Lamentable. Merece una sanción ejemplar.
Triste y censurable que se enturbie, se ensucie y enfangue la labor de los colegiados propalando desvaríos capitalinos alimentando conspicuas conspiraciones delirantes. Una penosa y deplorable dirigencia desnortada. Impropios también y repudiables algunos cánticos ofensivos de espectadores. Los aficionados queremos juego limpio y que reine la deportividad e impere la sana competitividad entre los eternos rivales.
Participacions delslectors
"Una sociedad que ignora a quien la sostiene está condenada a tambalearse"
Joan Serres Sant Joan de les Abadesses
"Me veo pagando a las mafias para conseguir cita en el SEPE"
Juan Ignacio Garrido Montornès del Vallès
Mésdebats
El debat
- Xarxa elèctrica ¿Què és el zero energètic, la principal hipòtesi de l'apagada generalitzada?
- Tall del subministrament elèctric Apagada generalitzada a Espanya: ¿què ha passat amb la llum?
- Espanya, paralitzada per una gran apagada d’origen desconegut
- Xarxa elèctrica Les causes de l'apagada massiva a Espanya i Portugal
- Apagada massiva La llum també se'n va a Portugal en una apagada que afecta Europa
- Lluita contra el frau Hisenda avisa: fins a 2.500 euros de multa per pagar aquestes quantitats amb diners en efectiu
- Apagada El Govern redueix al mínim la causa de l’apagada per ciberatac i investiga una fallada tècnica
- Infraestructures Rodalies serà gratuït durant tota la jornada quan els trens comencin a circular
- Cues de cotxes des de la matinada a les gasolineres de Barcelona per a repostar i omplir generadors
- Explicació ¿Hi podria haver una altra gran apagada elèctrica a Espanya? 4 claus sobre el que ha passat i què podria passar ara