Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
"La atención al cliente del peaje de Autema, entre Terrassa y Manresa, deja mucho que desear

Oscar Bayona
Marina Olid
Hay un peaje vergonzosamente caro entre Terrassa y Manresa que gestiona Autema. En días laborables aplicaba diferentes descuentos que anularon para dar paso a la llamada "movilidad obligada". Si vas y vuelves el mismo día laborable no pagas. Tienes que estar registrado en su página web y tener el sistema de telepeaje VIA-T o la 'app' Satelise, que falla a menudo y no te detecta.
Entretots
En mi último viaje de ida y vuelta, la barrera estaba abierta pero no me detectó. No me han aplicado la gratuidad de movilidad obligada. La impotencia viene cuando quieres resolver un problema. En el teléfono de atención siempre te dicen que pongas la reclamación a través de su web. En su 'email' la misma respuesta.
Lo terrible es que a través de su web tardan cuatro meses en contestar. Vergonzoso peaje, con vergonzosa atención al cliente que genera impotencia.
Participacions delslectors
"El PP debería saber que la humildad es una gran virtud"
Juan Ignacio Prieto Piedrasblancas (Asturias)
Mésdebats
El debat
- Gestió hídrica Els pantans de Catalunya arriben al 44,71% de la seva capacitat gràcies a les últimes pluges
- Final d’una ocupació L’okupa de Badalona cedeix davant la pressió d’Albiol i els veïns després de renunciar a continuar demanant 3.000 euros
- 42,195 quilòmetres Salvador Illa completa amb èxit la Marató de Barcelona: aquest ha sigut el seu temps
- "És catastròfic; estem enfadats i esgotats"
- Congrés republicà Junqueras allarga la mà al PSC i Junts per aconseguir més «quotes de poder» per a Catalunya