Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
"La atención al cliente del peaje de Autema, entre Terrassa y Manresa, deja mucho que desear

Oscar Bayona
Marina Olid
Hay un peaje vergonzosamente caro entre Terrassa y Manresa que gestiona Autema. En días laborables aplicaba diferentes descuentos que anularon para dar paso a la llamada "movilidad obligada". Si vas y vuelves el mismo día laborable no pagas. Tienes que estar registrado en su página web y tener el sistema de telepeaje VIA-T o la 'app' Satelise, que falla a menudo y no te detecta.
Entretots
En mi último viaje de ida y vuelta, la barrera estaba abierta pero no me detectó. No me han aplicado la gratuidad de movilidad obligada. La impotencia viene cuando quieres resolver un problema. En el teléfono de atención siempre te dicen que pongas la reclamación a través de su web. En su 'email' la misma respuesta.
Lo terrible es que a través de su web tardan cuatro meses en contestar. Vergonzoso peaje, con vergonzosa atención al cliente que genera impotencia.
Participacions delslectors
"El PP debería saber que la humildad es una gran virtud"
Juan Ignacio Prieto Piedrasblancas (Asturias)
Mésdebats
El debat
- Alcalde amb una missió Albiol s’atrinxera en un carrer de Badalona per avortar l’ocupació d’un pis
- Salut Els mals hàbits disparen la inflamació crònica, una epidèmia silenciosa relacionada amb el 50% de les morts
- Transport públic Un veí de Sant Andreu exigeix traslladar una parada de l’H6
- FUTBOL El vestidor del Reial Madrid es cansa de Vinícius: «No perdrem ni un segon més amb ell»
-
- Atletisme Tesfaye Deriba i Sharon Chelimo polvoritzen el rècord de la Marató Barcelona
- Tragèdia a Cantàbria: moren quatre joves en estimbar-se amb el cotxe per un marge
- Malalties mentals Un actor de 'Merlí' se sincera sobre la depressió que va patir durant la sèrie: "Em va salvar la vida"
- "En la mirada dels taurons hi veig innocència"
- Montero, a ‘Lo de Évole’