Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
Els fils que entrellacen el cinema i la música de Bach

sebastianbach
Eulàlia Isabel Rodríguez Pitarque
Cada any, dins el Festival de Música de Torroella de Montgrí hi ha un espectacle que relaciona la música amb el cinema. Enguany hem gaudit de la primícia de la projecció de la pel·lícula Lebenslicht(2019), de la directora Clara Pons, resident a Bèlgica.
Entretots
Ella mateixa, al final de la sessió cinematogràfica, ens va explicar que havia volgut expressar-se d'una manera diferent de l'habitual. La música de Bach interpretada pel Collegium Vocale Gent és el fil conductor de les imatges de gran bellesa visual i plàstica i que narren la història de tres generacions.
La directora ha fet la seva versió cinematogràfica actual d'una selecció de fragments musicals d'un compositor clàssic com va ser Bach, amb un llenguatge personal i propi del món dels nostres dies.
Participacions delslectors
Mésdebats
El debat
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- Futbol Noves imatges del Camp Nou: així serà com quedarà l’estadi
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- Avís de «perill» El Meteocat preveu una tarda de dissabte d’intenses pluges a Catalunya
- EUA ¿Caos o mètode? L’Acord de Mar-a-Lago, el pla que donaria un sentit a la guerra comercial de Trump
- Guia completa Sant Jordi 2025 a Tarragona: parades de llibres i roses a la Rambla Nova, signatures d'autors i propostes
- El nou tauler global Meloni es llança a salvar les relacions comercials entre Europa i els EUA
- Contra els houthis 58 morts i un centenar de ferits en un bombardeig dels EUA al Iemen
- TENNIS Alcaraz es recompon i segueix endavant a Barcelona
- Bàsquet El Madrid, al ‘play-off’ a base de triples