Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.

"El Nadal s’està convertint en un consumisme sense cap mesura"

"El Nadal s’està convertint en un consumisme sense cap mesura"

Marc Asensio Clupes

El Nadal està perdent la seva essència, el sentit de celebració, de retrobament, de compartir moments de gaudi en família i amics, de cantar nadales i escoltar els més petits recitant el vers. També de veure com el Tió caga quatre llaminadures, neules i torrons tot esperant la nit de Reis per trobar un regal. Anar a recollir el de casa dels avis i com a molt, també a casa dels tiets.

Entretots

Publica una carta del lector

Escriu un post per publicar a l'edició impresa i a la web

El Nadal s’està transformant en un consumisme sense cap mesura, és la bogeria de comprar per comprar, amics invisibles, tions que caguen 'smartphones', electrodomèstics i joguines de gran envergadura, per després esperar a veure què ens porta el Pare Noel o Santa Claus: desenes de regals que la mainada obre sense gairebé ni mirar per seguidament obrir-ne un altre. I pels Reis, sant tornem-hi.

Aquesta desmesura fa perdre el valor per les coses, a petits i grans. Consumisme i superficialitat, aquests són els valors que volem transmetre? Potser que ens aturem un moment i ens ho replantegem.

Participacions delslectors

Mésdebats