Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
#20D Es la hora de pensar en los ciudadanos

Joan Sada Vidal
El resultado de estas elecciones nos lleva a la siguiente conclusión: ha llegado la hora en que los políticos decidan qué hacer con sus escaños. Si los ponen al servicio de los ciudadanos, o si como hasta ahora, siguen haciendo de esos escaños su modo de vivir. Ha llegado la hora de los pactos para la gobernabilidad de España. Van a ser difíciles, pero por encima de cualquier consideración, está el bienestar de todos los españoles, y a ese menester es a lo que han de dedicar su tiempo y no a enfrentamientos barriobajeros a los que nos tienen acostumbrados. Hay que pactar sí, pero con sentido de Estado, olvidando el y tú más y trabajando por conseguir la estabilidad de un país que se enfrenta al reto de modernizar las instituciones y conseguir una democracia real y no mediatizada por intereses partidistas. Es la hora de que los políticos demuestren que tienen capacidad para entenderse y hacer que España sea un referente en Europa y en el mundo. Si no lo hacen así, vamos camino del desastre.
Entretots
Publica un article sobre les eleccions generals
¿Què et semblen els resultats electorals? Envia'ns la teva opinió
Participacions delslectors
Mésdebats
El debat
- Xarxa elèctrica ¿Què és el zero energètic, la principal hipòtesi de l'apagada generalitzada?
- Tall del subministrament elèctric Apagada generalitzada a Espanya: ¿què ha passat amb la llum?
- Espanya, paralitzada per una gran apagada d’origen desconegut
- Xarxa elèctrica Les causes de l'apagada massiva a Espanya i Portugal
- Apagada massiva La llum també se'n va a Portugal en una apagada que afecta Europa
- Lluita contra el frau Hisenda avisa: fins a 2.500 euros de multa per pagar aquestes quantitats amb diners en efectiu
- Infraestructures Rodalies serà gratuït durant tota la jornada quan els trens comencin a circular
- Cues de cotxes des de la matinada a les gasolineres de Barcelona per a repostar i omplir generadors
- Explicació ¿Hi podria haver una altra gran apagada elèctrica a Espanya? 4 claus sobre el que ha passat i què podria passar ara
- Gairebé el 50% dels hipotecats espanyols firmen ja una hipoteca fixa, que comença la seva remuntada aquest 2025