Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
Un pueblo que elige a un corrupto de líder es cómplice

jcortadellas34307400 gra453 zaragoza 15 06 2016 el l der del pp ma160616114337 / Javier Cebolladaa

Pepe Ruiz
Oí decir al periodista Miguel Ángel Aguilar que, "Al PP sólo le ha faltado un escándalo más para conseguir la mayoría absoluta", y creo que tiene toda la razón.
Entretots
Si con todos los escándalos y corruptelas ha conseguido más votos, incluso en las provincias más fraudulentas (Valencia o Murcia) qué hubiera ocurrido con un escándalo más?
Dijo George Orwell: "Un pueblo que elige corruptos, impostores, ladrones y traidores, no es víctima, es cómplice". Todo dicho.
Participacions delslectors
España premia el inmovilismo
Ricard Gimeno Barcelona
La melodía de la política
Ramon Masagué Barcelona
Esperar 40 años para el cambio
Ricard Gimeno Barcelona
Mésdebats
El debat
- Sancionada una treballadora per fingir que era muda i cobrar durant 16 anys una pensió
- ACTUALITAT BLAUGRANA Laporta i el seu soci moldau activen "una mina d’or"
- Professors de ciències amenacen amb no corregir els exàmens de la Selectivitat si Educació no rectifica la fusió de matèries
- Sinistre La dona morta al riu Hudson junt amb els seus tres fills és Mercè Camprubí Montal, neta i besneta de presidents del Barça
- Guillermo Mattioli, degà del Col·legi Oficial de Psicològia de Catalunya: "El missatge de Marian Rojas Estapé és fals i cruel"