Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
"Estic pagant part de les despeses d'una família que viu a casa meva i jo no puc gaudir-la"
Àlex Pérez
Vaig comprar una casa fa més de 23 anys i, des de llavors, estic pagant hipoteca. No hi ha dret que hagi llogat cinc anys la casa i hagi hagut de suportar deutes del llogater durant més d'un any. No hi ha dret que pujant un 2% l'import del lloguer mensual, als quatre anys de lloguer, passant de 200 a 204 euros mensuals, el llogater decideixi no pagar l'augment.
Entretots
No hi ha dret que avisant amb el temps legalment establert (més de quatre mesos), quan arriba la data que la família ha d'abandonar la casa, decideixin quedar-se a viure sense contracte i sense el meu permís. No hi ha dret que si algú decideix quedarse a viure a casa meva, jo hagi de pagar cada mes despeses que no són meves.
No hi ha dret que l'Administració no faci el que li correspon per solucionar el problema d'habitatge i busqui l'enfrontament entre propietaris i llogaters. No hi ha dret que el meu fill no pugui gaudir de la casa al poble on vaig néixer i on estan els seus avis. No hi ha dret que jo llogués la casa a un preu inferior al del mercat, per ajudar-me a pagar la hipoteca, i ara hagi de passar un calvari durant anys.
No hi ha dret que posi una demanda als Jutjats de Vinaròs i després de dos mesos encara estigui esperant la confirmació d'admissió de la demanda. No tots els propietaris som especuladors ni fons voltors, però degut a la indefensió que patim, al final, tots els llogaters seran fons voltors, ja que l'Administració no defensa els drets que tenim i ens abandona en tràmits infinits per poder recuperar el que he pagat amb el meu treball de més de 23 anys.
De fet, no em considero ni propietari, ja que no tinc cap propietat que sigui 100% meva, però ara mateix estic pagant part de les despeses d'una família que viu a casa meva i aquesta casa no la puc gaudir. No hi ha dret.
Participacions delslectors
Mésdebats
El debat
- Pisos turístics Gonzalo Bernardos té el culpable de dinamitar el mercat de l’habitatge: «Mirar cap a un altre costat…»
- Cultura popular La Candelera riu a Catalunya: això és el que passarà amb l’hivern
- La Casa Orsola o el Círculo Ecuestre
- La nova marihuana provoca brots psicòtics en els joves
- Trencant l’estadística
- Avançar el rellotge Tot sobre el canvi d’hora d’octubre de 2022 a Espanya: així entrem en l’horari d’hivern
- Educació Catalunya ampliarà en més de mil places els cursos del nivell C2 de català
- Negociació parlamentària El PSOE i Sumar accepten la iniciativa de Junts al Congrés sobre la qüestió de confiança i tanquen la crisi amb Puigdemont
- Causa judicial El jutge Hurtado deriva les queixes de García Ortiz a un jutjat ordinari
- Una investigació Viatge al centre del cas de González Amador