Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
"Quina vergonya que Trump hagi estat condemnat només a una pena simbólica"

Donald Trump y Elon Musk. / BRANDON BELL / AP
Juan Soldevila
Trump ha estat condemnat, però la seva pena serà només simbòlica i podrà exercir de President. Aquesta decisió és una absoluta vergonya i un descrèdit per a una justícia que únicament "funciona" amb els pobres i que els rics se salten a la torera. Un delinqüent tindrà a càrrec seu les regnes del país més poderós del món i la potestat de prémer el botó nuclear.
Entretots
L'acompanyarà al lloc de comandament un altre multimilionari sibil·lí i inquietant, Elon Musk, amb ínfules imperialistes i simpatitzant de l'extrema dreta. Si el canvi climàtic no acaba amb el planeta, ells ho faran. Segur.
Participacions delslectors
"Cinc anys després de la covid, els professionals de la infermeria estem com estàvem"
Ignacio Montoya Secretari General Autonòmic SATSE Catalunya
Mésdebats
El debat
- La primera ‘generació sense fills’ es prepara pel "fantasma de la vellesa": el 20% d'adults de 55 a 64 anys no han estat pares
- ‘Anuario de la música en VIVO’ 2024 Madrid destrona Barcelona
- Millorar la mobilitat La primera rampa mecànica per a vianants de Barcelona començarà a construir-se a l’octubre a Montbau
- Gestió dels residus Els incendis de bateries de patinets en plantes de reciclatge inquieten l’AMB
- CRIM DE SA POBLA (MALLORCA) Va matar a cops de martell el seu germà i està en llibertat: «Feia 25 anys que robava i assetjava la meva mare per pagar les seves addiccions»
- FUTBOL Gerard Piqué declararà com a investigat el 14 de març per la seva mediació a la Supercopa d’Espanya a l’Aràbia Saudita
- Reduir la jornada concita més suport que tributar per l‘SMI
- Enquesta Política d’Espanya del GESOP El 81% dels espanyols volen un pacte del PSOE i el PP en finançament autonòmic
- La meitat dels enquestats recolzen el model de Muface
- Carrera popular a peu o amb bicicleta Manresa camina pel seu canal del segle XIV