Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.

"Reivindico una bona atenció a la sanitat pública perquè és un servei, no un negoci"

"Reivindico una bona atenció a la sanitat pública perquè és un servei, no un negoci"
Irene Sevilla

El nom de la meva metgessa de capçalera és Rosabel, però millor si el tractament és doctora Inglada. I no és per formalismes, simplement és millor. Fa més de 15 anys que em porta a mi i a la meva mare, fent equilibris i molt bona praxis amb els nostres historials. El seu tracte sempre ha sigut proper, encara que tingués molts pacients per visitar, i és que la feina de primera línia d’aquests professionals és encomiable; sempre ens ha intentat reservar un temps de qualitat, encara que fos petit.

Entretots

Publica una carta del lector

Escriu un post per publicar a l'edició impresa i a la web

En aquest escrit vull destacar, sobretot, la tasca de tants i tants que fan possible una salut pública de qualitat, entre ells la nostra doctora. Jo, que tinc un patiment emocional dit trastorn bipolar agraeixo molt i molt que es valorin els meus aspectes tan emocionals com físics , perquè d’això es tracta l’atenció integral.

Tant de bo sempre fos així; moltes vegades aquests professionals no reben la formació contínua adequada i s’agraeix moltíssim un bon començament per tenir prou confiança perquè puguis ser tu durant la consulta i poder-te explicar, poder trobar les paraules.

Doctora, gràcies per tot. Per un camí que va fer que exercís a Santa Coloma de Gramenet i per l’oportunitat de trobar-nos . Gràcies per treure ferro a les meves preocupacions, perquè després de parlar tot s’alleuja. Poder parlar, poder parlar. Per aquest motiu crido i reivinco una bona atenció, sense ràtios inhumanes, perquè la sanitat és un servei i no un negoci.

Participacions delslectors

Mésdebats