"Los afectos no pueden ser fabricados ni regulados por la ley"
Ignasi Garcia Barba L'Hospitalet de Llobregat
El debate
/ CARLOS MONTAÑÉS
Barcelona prohibirà circular pels carrers als vehicles més contaminants a partir del 2020, si finalment es compleixen les previsions de l'ajuntament. Els vehicles afectats, prop d'un milió, seran els dièsel de més de 10 anys i els de gasolina de més de 16. La mesura de protecció mediambiental posa en el punt de mira un envellit parc de vehicles que s'ha vist incrementat com a conseqüència de la crisi econòmica els últims anys, en què ciutadans amb menys recursos s'han vist obligats a comprar cotxes de segona o tercera mà davant la impossibilitat d'adquirir-ne un de nou o han mantingut un cotxe que ha quedat vell.
La mesura que planteja l'ajuntament afectaria doncs una part de la població amb baix poder adquisitiu que es veuria obligada, en molts casos, a prescindir del cotxe, amb els problemes de mobilitat que això podria comportar-los. ¿Creus que és possible viure sense cotxe a Barcelona? ¿Què creus que hauria de canviar a Barcelona perquè la majoria de ciutadans es decidissin a prescindir del cotxe? Explica'ns-ho.
Participacions delslectors
Ignasi Garcia Barba L'Hospitalet de Llobregat
Maribel Fernández Cárcel L'Hospitalet de Llobregat
Laia Martí Rabadán Santa Eulàlia de Ronçana
Lluís Llanas President Associació de Comerciants Creu Coberta / Vicepresident Fundació Barcelona Comerç
Mésdebats
El debat