NADAL
Lidl presenta un menú nadalenc per 15 euros elaborat amb els seus productes frescos en una experiència immersiva gastroteatral
El menú que proposa Lidl per a aquest Nadal està compost per lluç fresc, filet de vedella i una mousse de taronja i xocolata, tot això amb la millor relació qualitat-preu.
L'esdeveniment de presentació, titulat “La Magia de la Navidad: escenas de Lidl” ha reproduït, en format microteatre i amb Nacho Guerreros com a amfitrió, la quotidianitat de tres sopars nadalencs molt diferents, amb els productes frescos de Lidl com a fil conductor.
Lidl ha presentat la seva nova acció solidària per a aquest any, uns panets en col·laboració amb Karlos i Joseba Arguiñano les vendes dels quals es destinaran íntegrament a la FESBAL per combatre la pobresa alimentària.
Menú navideño en Lidl. /
Lidl arrenca la campanya de Nadal presentant, un any més, un assortiment de més de 630 productes d'alimentació encapçalat per productes frescos com la carn, el peix i el marisc amb l'objectiu d'apropar a les famílies espanyoles l'estalvi en les cistelles de la compra nadalenques.
En aquestes dates en què els menús nadalencs es converteixen en el centre de totes les celebracions, la despesa dels espanyols en productes frescos suposa un 33% del total de la cistella de la compra. A més, el 2023 la despesa en la compra d'alimentació per Nadal va augmentar un 12% respecte a l'any anterior. Concretament, les categories que acaparen la majoria d'aquesta despesa són les categories de frescos, particularment la carn, el peix i el marisc, així com els dolços nadalencs, el formatge, els embotits i els vins i escumosos.
Davant d'aquesta situació, Lidl s'ha proposat portar a totes les llars un extens assortiment de productes amb la millor relació qualitat-preu que abasta productes frescos com ara carn d'origen espanyol, peix i marisc procedents de pesca sostenible i vins i escumosos reconeguts a la prestigiosa ‘Guía Peñín’, a més d'altres productes d'alimentació com formatges guardonats internacionalment i embotits. Com cada any, Lidl ofereix també un ampli assortiment de productes nadalencs a través de les seves marques icòniques Deluxe, DOR i Favorina, com ara plats preparats prèmium, patés, postres, galetes, bombons, xocolates, mantegats i molts més.
Menú de Navidad de LIDL. /
En paraules de Carlos González-Vilardell, director general de Comercial i Compres de Lidl España, “en aquestes dates tan assenyalades, volem estar més a prop que mai dels nostres clients per facilitar-los l'estalvi en la compra de productes frescos, així com en la resta de les categories. Per això, aquest any hem posat a la seva disposició més de 630 productes que se sumen al nostre assortiment permanent i que els permetran trobar tot el que necessiten per Nadal”.
L'aposta de Lidl pel producte fresc
L'assortiment de Nadal de Lidl per a aquest any compta amb 50 productes frescos entre els quals destaquen la carn, el peix i el marisc, i es complementa a més amb altres categories de productes clau per a aquestes dates com els embotits, els formatges i els vins i escumosos. A aquests productes s'hi afegeix a més l'assortiment permanent de la companyia, disponible tot l'any.
Lidl compta amb una gran varietat de carn fresca que inclou carns vermelles i blanques, totes elles estan disponibles en una gran varietat de talls selectes i races, en què destaquen el filet de vedella i l'entrecot. Aquest Nadal, Lidl ofereix també opcions com rodons de pollastre, gall dindi i porc a més d'ampliar la seva gamma de talls nobles en boví. L'assortiment de carn fresca de Lidl és d'origen Espanya i procedent de Galícia, Múrcia, Andalusia, Navarra i Catalunya, entre d'altres, i compleix els compromisos de benestar animal, garantint així la màxima qualitat i frescor de la seva carn.
Pel que fa al peix fresc, Lidl ofereix una àmplia varietat que inclou des de salmó fins a daurada i llobarro, a més de marisc com gambes, llagostins i musclo fresc. Per Nadal, aquest assortiment es complementa amb productes com el pop sencer cuit, el llamàntol i els gambots. Lidl és pionera a Espanya en pesca sostenible i actualment el 97% de les famílies de peix certificable compten amb diferents segells que així ho avalen.
Respecte als embotits i formatges, l'assortiment de Lidl disposa de productes com el pernil Gran Reserva col·locat a mà, la paleta ibèrica d'esquer llescada o la recent incorporada gamma de pernil en col·laboració amb Enrique Tomás, que es complementen aquest Nadal amb referències com el pernil d'ànec curat i llom, xoriço i llonganissa ibèriques. D'altra banda, l'assortiment de formatges de Lidl ofereix nombrosos formatges reconeguts internacionalment com el formatge d'ovella trufat, el formatge d'ovella amb all negre i el formatge anyenc al Pedro Ximénez, als quals se sumaran per Nadal formatges com el Grana Padano DOP i el Tête de Moine.
Menú de Nadal de LIDL. /
Finalment, dins de l'assortiment nadalenc de Lidl, aquest any es troben vins i escumosos com el vi negre Beronia DO Rioja Crianza o el vi escumós Bach Extríssim Brut Nature, que es complementen amb els 150 vins i escumosos que ofereix Lidl com a part del seu assortiment permanent.
El menú de Lidl per aquest Nadal per 15€
Per exemplificar la seva aposta per facilitar l'estalvi en la cistella de la compra dels espanyols, Lidl ha creat un menú nadalenc per 15€ per persona en què el lluç fresc, el filet de vedella i les taronges es converteixen en les estrelles d'una deliciosa experiència culinària que demostra que el sabor no ha de estar renyit amb el preu.
El menú està compost per un entrant de lluç fresc amb biscaïna de reineta, un filet de vedella acompanyat de salsa poulette, i una mousse elaborada amb taronges d'origen espanyol i amb xocolata.
Per maridar aquest menú, la companyia proposa el vi blanc Tabagonia DO Rías Baixas (8,49€) i el vi negre Finca La Cruz Reserva DO Ribera del Duero (8,79€), reconegut per la prestigiosa ‘Guia Peñín’ amb 93 punts.
Aquest menú nadalenc va ser presentat ahir a la nit en un esdeveniment experiencial a Madrid sota el nom de “La Magia de la Navidad: escenas de Lidl” on, a través del microteatre i amb l'actor Nacho Guerreros com a mestre de cerimònies, la companyia va recrear diferents escenes nadalenques que reflecteixen les diferents maneres de celebrar el Nadal: en família, en parella i amb amics. Cada escena va posar en valor la frescor i la qualitat dels productes Lidl, així com l'extensa gamma de productes de decoració i regals que ofereix la companyia, demostrant que a Lidl els consumidors podran trobar tot allò que necessiten per celebrar aquestes festes.
El pa 100% solidari de Lidl
Com a part del seu compromís amb la societat i les persones, Lidl ha anunciat la seva acció solidària d’aquest Nadal, que consistirà en la comercialització d'uns packs de 5 panets solidaris en col·laboració amb el seu ambaixador de marca, el reconegut xef Karlos Arguiñano, així com el seu fill, el també cuiner Joseba Arguiñano.
Els panets 100% solidaris de Lidl estaran disponibles a partir del proper 2 de desembre a les més de 680 botigues de Lidl a Espanya per un preu de 0,99€. El preu íntegre dels panets es destinarà a la Federació Espanyola de Bancs d'Aliments (FESBAL) amb l'objectiu de contribuir a pal·liar la pobresa alimentària.
El pa és un producte característic de la cultura espanyola que per Nadal es consumeix en 9 de cada 10 llars. Amb aquesta acció, Lidl ofereix als consumidors una manera senzilla d'involucrar-se en una causa solidària mitjançant la compra d'un producte de primera necessitat a un preu assequible.
En paraules de Karlos Arguiñano, xef i ambaixador de Lidl, “és tot un orgull formar part d'aquesta iniciativa solidària perquè aquest Nadal no falti a ningú el pa a taula. Tot allò recaptat amb la venda d'aquests panets solidaris es donarà als bancs d'aliments, així assegurarem entre tots que la màgia del Nadal arribi a totes les cases”.
En paraules de Joseba Arguiñano, “com a cuiner i reboster, estic orgullós de poder dir que aquest pa no només és solidari, sinó que també és boníssim. No se m'acut un producte millor per acompanyar els àpats nadalencs d'aquest any”.
L'emotiva campanya de Nadal de Lidl, signada per un guanyador de l'Oscar
Lidl ha llançat recentment la seva emotiva campanya nadalenca d’aquest any a través del seu primer curtmetratge titulat “La Magia de la Navidad”, dirigit per l'aclamat director i productor britànic-australià i guanyador de l'Oscar, Tom Hooper ('El discurs del Rei' , 'Els Miserables').
A través d'una narrativa emocional i visualment captivadora, l'espot de Lidl apel·la als valors fonamentals d'aquestes festes: l'empatia, la generositat i el poder de compartir. En un escenari màgic i a través de la figura de la protagonista, una nena anomenada Patricia, el curtmetratge demostra com els petits gestos poden transformar el Nadal i fer realitat els desitjos.
Amb La Màgia del Nadal, Lidl reafirma el seu paper com a promotor de grans moments al voltant de la taula en aquestes dates tan especials, així com aliat perfecte per celebrar les festes sense renunciar a l'estalvi.
Menú de Nadal de LIDL. /
El compromís de Lidl amb Espanya
Des de la seva responsabilitat com a gran empresa, Lidl treballa més que mai per reforçar el seu compromís amb Espanya i contribuir de manera decisiva al desenvolupament econòmic i social del país. En aquest sentit, la companyia continua generant valor compartit a tot el territori a través de l'obertura de noves botigues i plataformes logístiques, la creació d'ocupació estable i de qualitat, i la compra de producte nacional –impulsant i internacionalitzant els negocis dels proveïdors –. Tot això estant a prop de col·lectius vulnerables amb projectes que permeten millorar les seves vides i sense renunciar a la sostenibilitat com a factor clau en tota la seva activitat, per oferir sempre la millor relació qualitat-preu als clients.
Sobre Lidl
Notícies relacionadesLidl és una cadena de distribució alimentària amb presència des de fa 30 anys a Espanya, on gràcies a la creixent confiança dels seus clients ja és el tercer operador del sector per quota de mercat. Avui dia, l'empresa compta amb una xarxa de més de 680 botigues i 13 plataformes logístiques i amb una plantilla de més de 18.500 persones. Lidl també col·labora estretament amb uns 900 proveïdors nacionals als quals ja compra producte per valor de més. de 7.400 M€ anuals, exportant-ne més de la meitat.
Lidl Supermercats és la filial a Espanya de l'alemanya Lidl Stiftung, companyia integrada al Grup Schwarz, el quart operador mundial en l'àmbit de la distribució alimentària. Actualment, Lidl com a grup és la cadena de supermercats líder a Europa i està present en una trentena de països, amb una estructura de més de 12.350 establiments i més de 220 centres logístics i amb un equip de més de 375.000 persones.
- Apunt ¿Ocupats o imbècils?
-
Ofert per
- Ariadna Gil: "La mirada a una dona que abandona la seva família és diferent que si ho fa un home"
- Reestructuració bancària Espanya pagarà demà 4.575 milions del rescat europeu a la banca del 2012
- Sánchez demana renunciar a fons de la UE per reconstruir València