eWoman. L’Hospitalet de Llobregat
eWoman, l’altaveu per inspirar dones professionals
El primer esdeveniment eWoman a Barcelona se celebrarà a l’Hospitalet de Llobregat.
Les ponents són dones que destaquen per ser un cas d’èxit en el seu camp.

Estem vivint un moment en què la igualtat s’ha convertit en un objectiu prioritari per a la societat. Sota aquest compromís, EL PERIÓDICO i Prensa Ibérica, amb l’impuls de CaixaBank, organitzen l’eWoman, que a més compta amb el patrocini de l’Ajuntament de l’Hospitalet de Llobregat i PMP Prêt-à-Porter Cases. Aquest esdeveniment posa en relleu l’èxit professional de diverses dones en l’entorn laboral. En aquestes jornades les dones trobaran innovació, reconeixement, motivació i inspiració.
L’esdeveniment sobre lideratge i talent femení, que compta amb un llarg recorregut dins del grup de comunicació, arriba per primera vegada a Barcelona, concretament a l’Hospitalet de Llobregat, per mostrar una vegada més el compromís de Prensa Ibérica a donar més visibilitat al paper de la dona i arribar a la plena igualtat. L’esdeveniment se celebrarà el 4 de novembre des de les 10.30 fins a les 13.00 hores a l’Auditori d’EL PERIÓDICO (avinguda de la Gran Via de l’Hospitalet, 163). Les entrades són gratuïtes, els que desitgin assistir-hi només s’hi han de registrar prèviament.
Una jornada inspiradora
Una jornada inspiradoraL’esdeveniment començarà amb un acte de benvinguda. Després d’aquesta introducció, diferents dones explicaran la seva història personal i com han aconseguit arribar tan lluny en els seus projectes laborals amb l’objectiu de servir com a exemple a futures generacions. Les ponències busquen inspirar i motivar els assistents a través d’una perspectiva molt personal. Algunes de les ponents confirmades són Montse Pujol, directora general de PMP Prêt-à-Porter Cases; Meritxell Gimeno, fundadora i CEO de Draco Systems, i Clara Lapiedra, CEO d’Aula Magna Business School.
Notícies relacionadesPer finalitzar la jornada s’entregaran dos guardons que reconeixeran l’èxit professional de dues dones barcelonines: el Premi eWoman Trajectòria Professional by CaixaBank i el Premi eWoman Emprenedoria by PMP Prêt-à-Porter Cases. Les guanyadores seran elegides per una comissió d’experts i es donarà a conèixer les afortunades al mateix acte.
Totes les persones que desitgin assistir a l’eWoman es poden inscriure aquí de forma gratuïta.
- Barcelonejant Així és el jardí viral de Barcelona amb més de 200.000 flors
- Districte de Ciutat Vella El tràfic de fàrmacs per crear la ‘droga dels pobres’ s’expandeix a la zona més vulnerable de Barcelona
- A les 40 setmanes L’alcalde de Girona Lluc Salellas anuncia la mort del seu fill no nat «de manera inesperada»
- Apunt Equip pet...¡¿Com?!
- L’anàlisi La remuntada mai va ser real
- Delinqüència digital Creixen les «estafes híbrides»: l’engany que combina el món virtual i el físic
- Tipus d’interès L’eurozona es blinda: el BCE abaixa tipus al 2,25% en resposta a l’ofensiva de Trump
- Conflicte laboral PortAventura suspèn la venda d’entrades per a aquest dissabte per la vaga de treballadors
- Metro de Barcelona Adjudicades per 48 milions les obres de les estacions de Manuel Girona i Campus Nord de l’L9
- Oferta d’ocupació El treball que sempre havies somiat: 1.000 euros a la setmana per provar platges i explicar-ho