Actualitat blanc-i-blava
Chen Yansheng negocia una possible venda de l’Espanyol
El president xinès estudia l’oferta d’un fons inversor nord-americà.
Els rumors sobre una possible venda de l’Espanyol tornen a la palestra. Segons ha avançat la COPE, el president Chen Yansheng està negociant un canvi de propietat amb un fons inversor nord-americà. Les negociacions ja estan en marxa i s’apunta fins i tot la possibilitat que pogués tancar-se l’operació durant l’aturada de la Lliga pel Mundial de Qatar.
No és la primera vegada que sorgeixen rumors d’aquest tipus i el mateix Chen va sortir al pas en la seva última visita a Barcelona després de dos anys i mig d’absència per la pandèmia. «Durant aquests sis anys i set mesos de la meva gestió, en cap moment he posat el club en venda ni hem rebut cap oferta real», va apuntar l’empresari xinès el setembre passat.
Rellançar el projecte
Notícies relacionadesChen i el seu conglomerat Rastar Group exigeixen 250 milions d’euros als compradors pel 99,6% del capital social del club. El diari ‘As’ afegeix que ja s’ha produït algun intercanvi de documentació entre Chen i el possible comprador.
L’objectiu del fons americà seria rellançar el projecte esportiu, com ja ha ocorregut amb altres inversors que han desembarcat en clubs com el Chelsea i l’Atalanta.
- Els Mossos volen que els forenses aclareixin si Tenneco causa càncer
- Tribunals Qui és Inés Guardiola, l'advocada que ha aconseguit l'absolució de Dani Alves
- Reforma pendent El final del canvi d’hora apunta al 2026
- Set projectes multiplicaran la potència cultural de Barcelona
- El TSJC absol Alves d’agressió sexual a una jove al Sutton el 2022
- Avançar el rellotge ¿Quan és el canvi d’hora del 2025? Data de l’arribada de l’horari d’estiu
- Criança El pediatre Carlos González explica la importància de la dependència emocional amb els fills: "Tots tenim una dependència dels nostres pares..."
- Amb Liam Neeson El racó de Sant Cugat del Vallès que està ja en la història del cinema
- BÀSQUET Chimezie Metu s’operarà d’una greu lesió la setmana que ve als EUA
- Motociclisme Jorge Martín: "Aquest no és el meu Mundial, serà l’any que ve"