Comunicat blanc-i-blau
Invasió d’ultres en el derbi: l’Espanyol demana «perdó al món del futbol»
Els periquitos s’enfonsen en la misèria camí de Segona
Vergonyosa invasió de camp d’aficionats radicals de l’Espanyol
El Barça conquereix la Lliga en gran
La imatge quedarà per al record. Tant insòlita com inesperada i vergonyosa. Desenes d’ultres de l’Espanyol van envair l’RCDE Stadium quan els jugadors del Barça festejaven el títol de Lliga. Els blaugranes van fugir molt de pressa cap al túnel dels vestidors i els radicals van acabar llançant objectes i es van enfrontar als cossos policials.
«Volem demanar disculpes al món del futbol pels fets. No és la imatge de l’Espanyol, ni de bon tros, per molt minoritària que sigui. Aquests no representen el nostre club i farem tot el possible per erradicar els fets, que no poden passar al nostre estadi», va valorar Mao Ye, conseller delegat de l’entitat blanc-i-blava.
«Fets aïllats»
El dirigent va explicar que s’havien pres totes les mesures de seguretat necessàries per evitar qualsevol conflicte. «Som dels més estrictes en aquest tipus de prevencions. Revisarem les deficiències que hi pugui haver», va afegir Mao.
El club va emetre també un comunicat oficial en què lamentava «els fets aïllats» del final de partit. «Com a periquitos ens dol la derrota, però mai acceptarem la violència, per molt residual que sigui», va explicar en la seva nota.
Ni rastre en l’acta
Notícies relacionadesL’Espanyol va afegir que utilitzarà «tots els recursos» a la seva disposició per erradicar la violència amb una total col·laboració amb les forces de seguretat «en tot allò que requereixin».
L’àrbitre De Burgos Bengoetxea ja era al vestidor quan es va produir la invasió i no en va recollir res l’acta. No obstant, es preveu que els Mossos presentin una acta de l’incident i amb la llei de l’esport es decidirà si hi ha cap sanció o no.
- Habitatge El milionari José Elías opina sobre comprar o llogar el 2025: "Si guanyes 2.000 euros al mes..."
- Sergio Peris-Mencheta, actor i director: "Des de la malaltia, la meva imaginació s’ha alliberat"
- 1.080 vivendes i un gran parc Una inversió milionària i el futur Clínic rellancen el sector Can Rigalt al nord de l’Hospitalet
- Atac a Berlín Ferit greu un turista espanyol apunyalat prop del monument de l’Holocaust
- Consum Bon Preu accelera la seva expansió i obrirà 12 nous súpers aquest any
- Càrrecs públics ¿Què ha passat amb els consellers d’ERC sis mesos després del final del Govern d’Aragonès?
- MONEDES DIGITALS El robatori de criptomonedes més gran de la història: uns ‘hackers’ s’emporten 1.500 milions de dòlars del gegant Bybit
- Alto el foc a Gaza Hamàs completa l’alliberament dels ostatges israelians vius de la primera fase de la treva
- Criança El pediatre Carlos González aclareix la importància d’entendre i gestionar els desitjos infantils: «Cedir no és perdre autoritat…»
- Després les polèmiques declaracions de la 'consellera' Parlon Estigmatizar és pensar que trastorn mental és sinònim de violència