MEMÒRIA HISTÒRICA
Memòria a Esplugues en l'aniversari de l'afusellament de Lluís Companys
El Museu d'Esplugues organitza una visita guiada en el marc del programa 'Esplugues 1939'

Fitxa policial del president Lluís Companys. /
El dimarts 15 de setembre, el Museu d’Esplugues organitza una visita guiada a les exposicions del programa‘1939 Esplugues’,coincidint amb l’aniversari de l’afusellament del president de Catalunya Lluís Companys, amb Jordi Amigó i Roser Vilardell.
Amb motiu de l’aniversari de les víctimes de la Guerra Civil i la repressió franquista i coincidint amb la data de l’afusellament de Companys, el Museu ha proposat als visitants una visita guiada a les exposicions‘L’entrada dels nacionals amb ulls de kautela’i‘Can Tinturé, la memòria que queda’.
‘1939 Esplugues’
Notícies relacionades‘1939 Esplugues’ és un programa d’exposicions i activitats organitzat pel Museu d’Esplugues i l’Arxiu Municipal de Esplugues amb l’objectiu de«recuperar la memòria d’aquells dies i difondre els valors de la cultura de la pau i la tolerància com a únic camí cap al futur»
Més notícies d’Esplugues en l’edició local d’EL PERIÓDICO DE CATALUNYA
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- Futbol Noves imatges del Camp Nou: així serà com quedarà l’estadi
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- EUA ¿Caos o mètode? L’Acord de Mar-a-Lago, el pla que donaria un sentit a la guerra comercial de Trump
- Desembarcament Els avantatges i els perills de portar l’esperit de ‘Sálvame’ a TVE: «Són personatges televisius difícils de domar»
- El nou tauler global Meloni es llança a salvar les relacions comercials entre Europa i els EUA
- Contra els houthis 58 morts i un centenar de ferits en un bombardeig dels EUA al Iemen
- TENNIS Alcaraz es recompon i segueix endavant a Barcelona
- Bàsquet El Madrid, al ‘play-off’ a base de triples
- EL PARTIT DE CORNELLÀ Un Espanyol motivat allarga la bona ratxa contra el Getafe