Esport

El Club Natació Esplugues celebra el 35è aniversari amb una competició

  • Ha comptat amb la participació del Club Natació Cornellà, el Club de Natació de Sant Feliu i el Club de Natació del Prat

El Club Natació Esplugues celebra el 35è aniversari amb una competició

ayuntamiento esplugues

1
Es llegeix en minuts
El Periódico

Aquest any, el Club Natació Esplugues ha complert 35 anys d’història, ja que està en actiu al municipi des de l’any 1987. Per commemorar aquest esdeveniment, al centre CEM La Plana d’Esplugues (Baix Llobregat) es va organitzar aquest cap de setmana una competició.

La competició Trofeu Aniversari del Club ha comptat amb la participació del Club Natació Cornellà, el Club de Natació de Sant Feliu i el Club de Natació del Prat. El trofeu és una competició recurrent al club, que ja s’ha dut a terme durant anys, però per celebrar el 35è aniversari es van augmentar el nombre d’activitats.

Es van organitzar en total dues jornades, la primera va tenir lloc dissabte amb les categories Infantil, Júnior i Absoluta, a més de les exhibicions dels equips 3 i 4 de l’Artística CNE. I diumenge va ser el torn dels més petits amb les categories de Prebenjamí, Benjamí i Aleví, a més de les exhibicions dels equips 1 i 2 de l’Artística CNE i dels petits de l’Escola 2.

Guanyadors

En total, durant les dues jornades es van fer 28 proves. En la puntuació total el primer classificat va resultar el Club Natació Esplugues amb 112 punts, el CN Sant Feliu en segon lloc amb 77 punts, el CN Cornellà en tercera posició amb 57 punts i finalment el CN El Prat, amb 36.

Notícies relacionades

Entre els guanyadors, es troba Ian Florencio del CN Esplugues amb l’or en la prova de 50 metres i 100 metres estil papallona absolut masculí i Carlota Colomer del CN Sant Feliu en 50 metres papallona categoria absoluta femenina. En la prova 4x100 estil lliure masculí en categoria absoluta masculina es va emportar l’or l’equip d’Esplugues i en la categoria absoluta femenina l’equip de Sant Feliu.

Més notícies d’Esplugues a l’edició local d’EL PERIÓDICO