Dani Sordo, segon a Montecarlo darrere de Loeb
El pilot espanyol Dani Sordo (Citroën), ha quedat segon en el ral·li de Montecarlo després de disputar-se l'última superespecial a la qual ha sortit sense cap aspiració de millorar la seva posició i amb l'única intenció de donar espectacle mentre el seu company Sebastien Loeb aconseguia la victòria.
Avui només quedava per recórrer una superespecial pels carrers de Mònaco per donar espectacle i en què part del recorregut coincidia amb el del Gran Premi de Fórmula 1, però que amb prou feines tenia distància per canviar les posicions al capdavant de la cursa. Només ha servit, esportivament, per decidir la quarta plaça, que l'australià Chris Atkinson (Subaru) ha arrabassat al finlandès Mikko Hirvonen (Ford) per només dues dècimes.
Notícies relacionadesSense buscar la victòria
L'espanyol aconsegueix d'aquesta manera el seu tercer segon lloc, després de Catalunya 2006 i Alemanya 2006, en una prova que ha fet la sensació que es podria haver adjudicat. Si el francès Loeb no hagués estat el seu company i cap d'equip, el resultat podia haver estat ben diferent, però el campió està àvid de punts per marcar les distàncies amb els seus possibles rivals pel títol i, a més, des del mateix equip se li havia indicat que conservés la segona posició i el doblet per a Citroën i que no busqués la victòria.
- Recomanacions «Dinar de 10»: els elogis al millor restaurant de Cornellà de Llobregat, segons Tripadvisor
- Mil anys d’aniversari Montserrat rep amb devoció la sortida de la Moreneta per primera vegada en aquest mil·lenni
- Creu de Sant Jordi 2019 Mor Montserrat Úbeda, referent de la catalanitat i ànima d’Ona Llibres
- Els bojos són ells, ells
- Protesta L’acta del partit recull el llançament d’un objecte de Rüdiger a l’àrbitre
- «UNA NIT PERFECTA» Flick, l’amo de les finals, despulla el Madrid (capítol III)
- Futbol Un Barça feliç es classifica per a la seva cinquena final de la Champions consecutiva (1-4)
- La caixa de ressonància ¿Un concert pot competir amb un Barça-Madrid?
- Jordi Herreruela: «A Barcelona fa falta un escenari de 60.000 o 80.000 espectadors dissenyat per a la música»
- Loteries Números premiats a la Grossa de Sant Jordi 2025: primer, segon i tercer premi