A LA COPA DEL REI
El Barça fitxa la futbolista expedientada per l'Espanyol per culer

Noemí Rubio, amb la cara pintada dels colors del Barça. /
L'equip femení del FC Barcelona ha comunicat avui la incorporació de sis noves jugadores entre les quals es troba Noemí Rubio, exjugadora de l'Espanyol que va ser expedientada pel club blanc-i-blau al trobar unes fotos seves publicades al seu compte de Facebook animant el Barça en la final de Copa del Rei del 13 de maig passat.
Rubio, que ha destacat a l'Espanyol en la posició d'interior esquerre, es va veure immersa en una polèmica al penjar a la web una foto en què apareixia amb la cara pintada amb els colors del Barcelona durant la final de la Copa del Rei que es va disputar en Mestalla el 13 maig passat, davant l'Athletic de Bilbao (4-1), i a la qual assistia com a espectadora.
Arran d'aquest succés, el club va mantenir una reunió amb Rubio en què les dues parts van acordar respectar el contracte de la jugadora, que expirava el 30 de juny, però la jugadora no va poder disputar més partits amb la samarreta blanc-i-blava.
"Una de les millors de la Lliga"
Segons informa el club blaugrana, la jugadora de 25 anys és "una de les millors de la Lliga" i destaca "per un toc de la cama esquerra exquisit".
L'equip blaugrana, entrenat pel tècnic Xavi Llorens, va aconseguir classificar-se en la sisena posició de la Superlliga Femenina durant la passada campanya, dos llocs per sota de l'Espanyol, que va guanyar la Copa de la Reina.
- La primera ‘generació sense fills’ es prepara pel "fantasma de la vellesa": el 20% d'adults de 55 a 64 anys no han estat pares
- ‘Anuario de la música en VIVO’ 2024 Madrid destrona Barcelona
- Millorar la mobilitat La primera rampa mecànica per a vianants de Barcelona començarà a construir-se a l’octubre a Montbau
- Gestió dels residus Els incendis de bateries de patinets en plantes de reciclatge inquieten l’AMB
- CRIM DE SA POBLA (MALLORCA) Va matar a cops de martell el seu germà i està en llibertat: «Feia 25 anys que robava i assetjava la meva mare per pagar les seves addiccions»
- Reduir la jornada concita més suport que tributar per l‘SMI
- Enquesta Política d’Espanya del GESOP El 81% dels espanyols volen un pacte del PSOE i el PP en finançament autonòmic
- La meitat dels enquestats recolzen el model de Muface
- Carrera popular a peu o amb bicicleta Manresa camina pel seu canal del segle XIV
- Ganga Dolça Una porció de ‘cheesecake’ a 99 cèntims