Cristiano: "Si tots estiguessin al meu nivell, seríem primers"
El davanter del Madrid dóna la Lliga per "impossible", se centra en la Champions i acusa de poca qualitat els seus companys

marcosl32956264 real madrid s cristiano ronaldo walks off the pitc160227184700 /
"Vosaltres dieu que Cristiano ha baixat i el Madrid està així per això. Però si tots estiguessin al meu nivell estaríem primers". Després de la derrota amb l'Atlètic (0-1), Cristiano Ronaldo s'ha queixat de la falta de qualitat dels seus companys, aferrant-se a la seva estadística. "Teniu els meus números, les estadístiques no enganyen. Sembla que hi ha una persecució contra mi i que sóc una merda. Però si tots estiguessin al meu nivell, estaríem els primers", ha reiterat el davanter del Madrid. "A mi m'agrada jugar amb Karim, però quan no hi és és més difícil. A mi m'agrada amb Bale, però també és més difícil, amb Marcelo, amb Pepe... Són els millors. Lucas i Jesé són bons jugadors, però si no hi són els millors...", ha dit dolgut l'estrella madridista.
Cristiano Ronaldo
JUGADOR DEL MADRID
A mi m'agrada jugar amb Karim, amb Bale, amb Pepe, amb Marcelo... Són els millors. Si no tens els millors és complicat guanyar"
"La Lliga està molt complicada, per no dir la impossible. Queda la Champions, anem a guanyar-la", ha recordat Cristiano, assumint que el Barcelona, que està ara a nou punts podria quedar-se aquest diumenge a 12 si derrota el Sevilla. "Si no tens els millors és complicat guanyar", ha reiterat el davanter portuguès, explicant, a més, que hi ha hagut "moltes lesions" a causa de la mala planificació de la temporada que ha realitzat el club. Ell missatge no anava dirigit només als suplents sinó també al president Florentino Pérez, a més d'insistir que l'herència de Rafa Benítez. "Estem millor que abans", ha subratllat Cristiano, recalcant que "no sé si és per la mala preparació al principi, però estem tenint moltes lesions i això ens perjudica".
- Final d’un pontificat L’ala dura del conclave augura un cisma si s’elegeix un papa continuista
- Polèmica en l’enterrament del Pontífex Un cardenal acusat d’encobrir delictes de pederàstia participarà en el ritu del tancament del taüt del Papa
- Final copa del rei Plantada històrica del Madrid a la Copa: ni entrena ni assisteix a les rodes de premsa
- Un mosso rescata els dos ocupants d'un cotxe després de xocar contra un mur i caure a una piscina
- Les principals cases d’apostes ja tenen un candidat favorit per ser el nou Papa
- Medi ambient Experts asseguren que Catalunya necessita noves xarxes de transport d’energia malgrat el rebuig de les MAT
- Barcelonejant Collboni poda roses i Pilar Eyre tanca la nit
- Entrevista Jordi Bertomeu, investigador del Vaticà: «Som davant el conclave més universal i també més incert»
- Nova zona verda Els veïns atapeeixen les noves Glòries en la seva inauguració malgrat la pluja: «Vaig pensar que no ho veuria acabat»
- Previsió meteorològica Catalunya torna a activar els avisos per pluges intenses per a aquest cap de setmana