LLUITA
Dos entrenadors de Mongòlia es despullen en protesta per una decisió dels jutges als Jocs de Rio
Els jutges havien desqualificat el seu pupil, que lluitava pel bronze, per burlar-se del seu rival mentre el guanyava

/
Fins a l'últim dia hi pot haver sorpreses als Jocs Olímpics, i no sempre de caràcter estrictament esportiu. Aquest diumenge, durant el combat pel bronze de la categoria de menys de 65 quilos de lluita, la lluita entre un mongol i un uzbek va acabar amb dues persones despullades sobre el tapís.
El lluitador mongol, Ganzorigiin Mandakhnaran, anava davant al marcador, per la qual cosa va optar, lògicament, per evitar la lluita i esquivar el seu adversari a l'espera del final del combat. Però a més el va acompanyar amb algun gest de burla, fet que els àrbitres van considerar antiesportiu, el van sancionar, li van donar per perdut el combat i, per tant, van posar la medalla de bronze en mans de l'uzbek Ikhtiyor Navruzov.
Els dos entrenadors del lluitador sancionat, enfurismats, van sortir al tapís i van començar a protestar traient-se el calçat i la roba, llançant-la furiosament contra terra i quedant-se en calçotets davant uns sorpresos jutges, que van acabar cridant els membres de seguretat. Mentrestant, el seu pupil felicitava el medallista esportivament.
- Famosos El canvi radical d'Antonio Orozco després de pesar 127 quilos: "El meu metge em va dir que em podien passar cinc coses"
- Operació de la Guàrdia Civil Desmantellada una xarxa de ciberestafes a tot Espanya que dirigia un estudiant de 19 anys des de Terrassa
- Educació El TSJC dicta que el castellà també ha de ser llengua vehicular i habitual a l’escola catalana
- Documental «Com un tipus de bona família acaba en una guerra que no és la seva?» ‘Mercenario’, el català que va sobreviure a la guerra a Ucraïna
- A la capital del maresme Detinguts quatre menors més per nous disturbis a Mataró
- Consum de proximitat La recepta de Ferran Adrià per a una alimentació sostenible: «És millor una bona sardina que una mala llagosta»
- Les caramelles omplen Súria de música
- Senderisme La bellesa salvatge de Roses
- Una volta gurmet Menjar-se el món sense sortir de Barcelona
- Tribunals Marchena estudia la petició de revisió de condemna de Rosa Peral