Pepe, un altre presumpte defraudador
La Hisenda espanyola investiga el jugador blanc i també Coentrao des de l'any passat

/
Un altre a la llista. Pepe, jugador del Madrid, segons les investigacions de Football Leaks que publica el diari 'El Mundo', està sent investigat per l'Agència Tributària des de l'11 de desembre del 2015 per les rendes presentades entre els anys 2010 i 2013. Segons sembla, el jugador blanc es protegeix des del 2007, any en què es va incorporar al Madrid, en una empresa 'offshore' denominada Weltex Capital, ubicada a les Illes Verges Britàniques, el paradís fiscal on presumptament també creix el patrimoni econòmic de Cristiano Ronaldo.
Segons aquestes informacions, els diners no declarats correctament per Pepe són 3,7 milions d'euros. El defensa blanc hauria cedit els seus drets d'imatge a l'empresa Weltex capital per només un euro.
Fabio Coentrao tindria dipositats els drets d'imatge en una empresa panamenya denominada Roddin
Fabio Coentrao, que va tornar al Madrid aquesta temporada després d'haver sigut cedit al Mònaco, també està en els papers de Football Leaks. El jugador portuguès estaria sent investigat per l'Agència Tributària des del 23 de juliol del 2015, després que se sospités que no havia declarat els drets d'imatge, que pujaven a 3,5 milions d'euros. Aquests diners, segons les mateixes fonts, s'haurien desviat a una empresa que es denomina Roddin, establerta a Panamà.
- A Rússia Així s'ha jubilat un jove amb 23 anys gràcies a una argúcia legal
- Turisme Sant Adrià estrena un resort de luxe de 53.000 metres quadrats
- Futbol local El futur Hospi de Jordi Alba i Thiago Alcántara: objectiu, arribar a Primera Divisió
-
Ofert per
- Predicció meteorològica L’arribada d’una nova borrasca tornarà a portar pluges generalitzades a partir de dimecres