L'ACTUALITAT BLANCA
Coleman suggereix al Madrid canvis en la recuperació de Bale
Isco no viatja amb la selecció a Sant Petersburg i és dubte per al derbi contra l'Atlètic

undefined40297453 dortmund germany september 26 gareth bale of real madrid171112203022 /
Chris Coleman, el seleccionador de Gal·les, recomanarà al Madrid un pla personalitzat d’entrenament per a Bale amb l’objectiu que es recuperi bé i prevenir futures lesions. Ho farà quan sigui informat amb tot detall pels serveis mèdics blancs del que ha passat amb el jugador, que dijous va patir un trencament de fibres a l’adductor major de la cama esquerra quan semblava que podia estar en condicions de reaparèixer dissabte que ve davant l’Atlètic.
«No sé en tota la seva extensió l’abast de la nova lesió. Ell deu estar destrossat, devastat... És mala sort. Ho superarà i tornarà. Només necessita acomodar-se novament i posar-se en forma. Necessita prendre’s el seu temps i no afanyar-se», va dir en roda de premsa el tècnic de Gal·les, que aquest dimarts juga a Cardiff un amistós contra Panamà. «Alguns jugadors a mesura que envelleixen canvien les seves rutines. Depèn d’ell i del Reial Madrid. Com més intentes tornar i recuperar-te per tots els mitjans, pateixes un revés», va afegir Coleman.

Isco pateix la puntada de Waston en el partit del dissabte a La Rosaleda /
PROVES A ISCO
Isco, per la seva part, no va viatjar amb la selecció a Sant Petersburg, on la Roja juga dimarts contra Rússia. Avui se sotmetrà a proves mèdiques que determinaran la gravetat del fort cop rebut en l’enfrontament de dissabte davant Costa Rica. Va ser a la mateixa zona que el que va rebre davant el Girona, va abandonar el camp coixejant sensiblement i es pot perdre el derbi de dissabte vinent al Wanda Metropolitano contra l’Atlètic.
- Pòdcast José Elías ho deixa clar: en què invertir per tenir rendibilitat sense riscos
- Els treballadors podran avançar tres anys la jubilació parcial a partir de demà
- A partir del 2 d’abril Novetats en la Renda 2024: pagament per bizum, deducció per lloguer i millora per als donatius
- Automoció Wayne Griffiths abandona d'imprevist la presidència de Seat
- Automoció Seat prescindeix d’improvís de Griffiths, president de la companyia