UN ALTRE INCIDENT
La pista de bàsquet dels Jocs del Mediterrani es trenca en ple Espanya-Eslovènia
El matx de 3x3 s'ha posposat per l'avaria fins a les 18 hores

pista-basquet
Continuen els contratemps en els Jocs del Mediterrani. En aquesta ocasió, els afectats han sigut els jugadors de la competició 3x3 de bàsquet. I és que, mentre Espanya i Eslovènia estaven disputant un partit de la fase de grups masculina, l’àrbitre s’ha vist obligat a interrompre el joc per un problema amb la pista.
Just sota de la cistella, el terra s’havia aixecat a trossos. Només s’havien disputat uns minuts de partit, però l’àrbitre ha decidit posar-hi fi perquè l’estat de la pista posava en perill la integritat física dels jugadors.
Si amb tot el que ja ha passat fins ara no n’hi havia prou, el 3x3 parat perquè sa trencat part de la pista. 🤣😂 #elsjocsdelafam pic.twitter.com/BRrqc8Ok2X
— Oriol Ventura 🎗 (@oriolventura) 27 de junio de 2018
Tot seguit, l’organització ha comunicat que estan treballant en la reconstrucció de la pista i la millora de les condicions per als jugadors. I que per això el partit s’ajornarà fins a les 18 hores de la tarda. A partir de llavors, el combinat espanyol, dirigit per Jaume Comas i integrat per Dani de la Rúa, Xabi Oroz, Nil Bria i Adnan Omeragic, tindrà la possibilitat de remuntar el 8-4 que marcava el lluminós.
La competició de bàsquet 3x3 es posposa fins a les 18h per a realitzar ajustaments de seguretat a l'entarimat.
— Tarragona 2018 (@Tarragona2018) 27 de junio de 2018
- La primera ‘generació sense fills’ es prepara pel "fantasma de la vellesa": el 20% d'adults de 55 a 64 anys no han estat pares
- ‘Anuario de la música en VIVO’ 2024 Madrid destrona Barcelona
- Millorar la mobilitat La primera rampa mecànica per a vianants de Barcelona començarà a construir-se a l’octubre a Montbau
- Gestió dels residus Els incendis de bateries de patinets en plantes de reciclatge inquieten l’AMB
- Multimilionari José Elías: «Si no vens, la resta no té sentit»
- Desarticulen un grup especialitzat en robatoris violents de càrregues de camions a l'AP-7 i la C-25
- IPC definitiu de febrer Els preus pugen una altra dècima a Catalunya i la inflació ja va pel 3,1%
- FUTBOL Gerard Piqué declara avui com a investigat per la seva mediació a la Supercopa d’Espanya a l’Aràbia Saudita
- Reduir la jornada concita més suport que tributar per l‘SMI
- Enquesta Política d’Espanya del GESOP El 81% dels espanyols volen un pacte del PSOE i el PP en finançament autonòmic