El River Plate cedeix i aquest dimecres volarà cap a Madrid
El Boca Juniors té previst viatjar aquesta nit des de Buenos Aires fins a la capital espanyola

AME5214. BUENOS AIRES (ARGENTINA), 03/12/2018.- Aficionados de River Plate en los aledaños del estadio Monumental de Buenos Aires (Argentina). Los hinchas de River Plate y Boca Juniors se resignan a que la vuelta de la final de Copa Libertadores se jugará en Madrid y, mientras se acerca el día del partido, tanto unos como otros repiten hoy la palabra injusticia. EFE/ Aitor Pereira /
El River Plate, tot i que es va oposar inicialment a la celebració del partit de la final de la Copa Libertadores a Espanya, ha anunciat de manera oficial que el seu equip volarà aquest dimecres a Madrid per jugar diumenge el polèmic partit de tornada contra el Boca Juniors a l’estadi Santiago Bernabéu.
El River, que originalment havia d’acollir el partit de tornada al seu estadi Monumental fins als incidents violents del 24 de novembre, que van empènyer la Confederació Sud-Americana (Conmebol) a ressituar el partit, va dir en un comunicat que l’equip sortirà cap a Espanya "dimecres a les 14.00 hores local [quatre hores més a Espanya] en un vol xàrter des de l’aeroport d’Ezeiza". Aquest aeroport és el que acull els vols internacionals que arriben o surten de Buenos Aires.
El Boca també prepara el viatge
El Boca Juniors, per la seva banda, encara no ha comunicat ni l’hora ni el vol que agafaran per anar cap a Madrid, però, segons informacions de la premsa local, emprendran el viatge aquest dimarts a la nit. Els seguidors ja han programat diverses festes al barri de la Boca per acomiadar els seus jugadors.
- SUCCESSOS ‘Lock-picking’, el nou sistema per obrir cases sense forçar panys amb què bandes de georgians roben a Espanya
- Els multireincidents se’n van a l’Hospitalet per la pressió policial
- Dol als fogons Mor Montse Guillén, la pionera que va triomfar als EUA amb la cuina catalana
- FUTBOL Així és l’acord que el Reial Madrid va tancar amb Xabi Alonso fa mesos per lligar la seva arribada
- BCN busca la fórmula per insuflar una nova vida a la seva plaça més dura
- Filtració d’informació Trump reitera el suport a Hegseth després de l’escàndol d’un segon xat
- Guerra a l’est d’Europa Rússia reprèn els combats i posa més traves a la treva anhelada pels EUA
- El conflicte del Pròxim Orient Un ministre israelià veu més important acabar amb Hamàs que salvar ostatges
- Tribunal Suprem. Apel·lació La justícia avalua permetre l’entrada de premsa a Gaza
- El PP es mostra reticent a recolzar el decret d’ajuda a les empreses