Elogis en la Premier
Klopp: «Guardiola és un tio excepcional»
Manchester City i Liverpool s'enfronten aquest dijous, amb passadís inclòs, als campions

segea53926364 file photo soccer football premier league liverpool v c200701170109 /
Jürgen Klopp, entrenador del Liverpool, va elogiar aquest dijous el seu rival, Pep Guardiola, de qui va dir que és un «tio excepcional» i que sempre vol guanyar i sap acceptar les derrotes. «És un tio excepcional. El respecto moltíssim. Normalment, no tenim gaire contacte durant la temporada. Ell és un competidor i sempre vol guanyar i sap acceptar les derrotes quan ha perdut», va dir l’entrenador alemany en roda de premsa. «Jo ho vaig haver d’aprendre amb més freqüència que ell», va fer broma Klopp.
El Liverpool visitarà aquest dijous l’Etihad Stadium per enfrontar-se al Manchester City en la Premier League. Serà el primer xoc després que el Liverpool es proclamés campió de la Premier League. «Ha sigut un dels millors moment de la meva vida, saber que som campions d’Anglaterra, però no fa falta que m’ho estigui recordant tot el temps. Després d’això, ens hem preparat amb tota la concentració per al Manchester City. Estarem preparats. No concebo cap altra manera», va apuntar Klopp.
La pròxima temporada
Sobre el passadís d’honor que li farà el City, Klopp va assegurar que no sap si n’ha rebut algun en la seva carrera i que l’acceptaran. «És un bon gest, però no el necessito», va afegir. A més, Klopp també va enviar un missatge de cara a la pròxima temporada i va afirmar que no aniran a defensar el títol aconseguit aquest any, sinó a atacar-lo. «El Manchester City, el Chelsea i el United seran molt forts la pròxima temporada. Estan en molt bona forma i està clar. El Tottenham i l’Arsenal no es quedaran adormits, el mateix que el Leicester. No anirem a defensar el títol, sinó a atacar-lo», va indicar.
- A Rússia Així s'ha jubilat un jove amb 23 anys gràcies a una argúcia legal
- Tecnologia La identificació via mòbil amb el DNI virtual és vàlida a partir d’avui
- Turisme Sant Adrià estrena un resort de luxe de 53.000 metres quadrats
- Amnistiada pel sultanat "Tenia 18 anys i vaig deixar seduir-me pels diners fàcils"
- Futbol local El futur Hospi de Jordi Alba i Thiago Alcántara: objectiu, arribar a Primera Divisió
- Mobilitat Renfe aparta dos treballadors acusats de sabotatge durant la vaga de Rodalies a Catalunya
- Tossa de Mar, protagonista d’un reality xinès amb milions d’espectadors
- ACTUALITAT BLAUGRANA La Lliga sacseja el Barça per les llotges VIP: «No té ‘fair play’ per inscriure Dani Olmo i Pau Víctor»
- Frau a Hisenda Ancelotti afirma que el Reial Madrid li va suggerir crear societats per cobrar drets d’imatge: «Mai em vaig adonar que alguna cosa no era correcta»
- Automoció Seat nomenarà ben aviat el substitut de Wayne Griffiths i Markus Haupt és el millor posicionat