futbol
El Deportivo no se sotmet als tests PCR de LaLiga
Els jugadors descarten la prova aquest dilluns a primera hora a la Ciutat Esportiva d'Abegondo per si el partit suspès amb el Fuenlabrada es pogués jugar

zentauroepp54193895 prueba200724135820 /
El Deportivo no s’ha sotmès als tests PCR de LaLiga que li havia requerit per passar les proves de detecció de la Covid-19 aquest dilluns a primera hora a la Ciutat Esportiva d’Abegondo per si el partit suspès amb el Fuenlabrada es pogués jugar dimecres.
L’inspector es va presentar en aquestes instal·lacions en l’horari establert, però no hi havia els jugadors de la plantilla blanc-i-blava, que es troben de descans des del dia posterior al partit que no es va arribar a disputar i que hauria tancat la fase regular de LaLiga SmartBank.
El conjunt corunyès va descendir pels resultats que es van donar en una jornada que s’hauria d’haver disputat en horari unificat i ara defensa els seus drets en les instàncies esportives, ja que es considera perjudicat per la decisió de LaLiga, la Federació Espanyola i el Consell Superior d’Esports de suspendre només el seu partit i no la resta d’aquesta data.
Notícies relacionadesAquest diumenge, el Deportivo va rebre correus electrònics d’un dels inspectors de LaLiga per passar els PCR que l’associació de clubs programa 48 hores abans d’un partit.
El Deportivo li va respondre que la seva sol·licitud no s’adequava «al protocol ni a la situació de la competició» ja que en aquest moment no hi ha programat cap partit ni es donen les condicions per disputar-lo, tal com va establir el Comitè de Competició divendres passat.
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- Futbol Noves imatges del Camp Nou: així serà com quedarà l’estadi
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- Avís de «perill» El Meteocat preveu una tarda de dissabte d’intenses pluges a Catalunya
- EUA ¿Caos o mètode? L’Acord de Mar-a-Lago, el pla que donaria un sentit a la guerra comercial de Trump
- Guia completa Sant Jordi 2025 a Tarragona: parades de llibres i roses a la Rambla Nova, signatures d'autors i propostes
- El nou tauler global Meloni es llança a salvar les relacions comercials entre Europa i els EUA
- Contra els houthis 58 morts i un centenar de ferits en un bombardeig dels EUA al Iemen
- TENNIS Alcaraz es recompon i segueix endavant a Barcelona
- Bàsquet El Madrid, al ‘play-off’ a base de triples