Natació
Barcelona, seu del preolímpic de natació artística
La FINA va informar aquest divendres que la capital catalana acollirà la prova que aquesta setmana li va ser retirada a Tòquio

Barcelona serà del 10 al 13 de juny la seu del torneig preolímpic de natació artística, que aquesta mateixa setmana li va ser retirat a Tòquio. La Federació Internacional de Natació (FINA) va informar aquest divendres de la nova ubicació de la prova, en què obtindran plaça olímpica tres equips i set duos.
Paral·lelament, Barcelona acollirà la Superfinal de les Sèries Mundials de Natació Artística, el circuit anual que reuneix els millors esportistes d’aquesta disciplina.
«Agraeixo i reconec sincerament l’immens recolzament i entusiasme de la Reial Federació Espanyola de Natació (RFEN) per celebrar aquesta competició en un context tan desafiador i difícil. En un termini molt breu, els nostres amics espanyols han demostrat una vegada més el seu compromís amb la FINA i la natació. Junts, treballarem incansablement per la consecució d’aquesta competició, però també pel millor resultat possible dels Jocs Olímpics de Tòquio, la fita esportiva de l’any», ha expressat el president de la FINA, l’uruguaià Julio César Maglione
Fernando Carpena, president de la RFEN, ha indicat que és «un orgull poder acollir una vegada més un esdeveniment FINA, que, en aquest cas, cobra més rellevància com a classificatori per a Tòquio» i ha agraït la col·laboració de l’Ajuntament de Barcelona i de la Federació Catalana.
Després d’aquest canvi de seu, el calendari de proves FINA de classificació olímpica queda com segueix:
- Copa del Món de salts, de l’1 al 6 de maig a Tòquio.
Notícies relacionades- Torneig FINA de Classificació Olímpica de Natació Artística, del 10 al 13 de juny a Barcelona (Espanya).
- Classificatori de natació en aigües obertes, del 19 al 20 de juny a Setúbal (Portugal).
- Fenomen controvertit La venda de pisos ocupats prolifera a Barcelona i alimenta un ‘negoci’ paral·lel de desocupacions pagades
- Els treballadors podran avançar tres anys la jubilació parcial a partir de demà
- Pòdcast José Elías ho deixa clar: en què invertir per tenir rendibilitat sense riscos
- MotoGp Marc Márquez demostra el seu enorme poder als EUA
- A partir del 2 d’abril Novetats en la Renda 2024: pagament per bizum, deducció per lloguer i millora per als donatius
- La recuperació Ter Stegen se suma al grup per tornar aquest curs
- Barcelona, protagonista El fitnes de luxe s’assenta a Barcelona
- RAMBLA FLAMENCA La ‘bailaora’ japonesa La Yunko debuta al Liceu
- Concert Califato 3/4 sedueix amb el seu folklore arribat del futur
- Conflicte La Mina reclama un pla per actuar en cas d’incidents greus