Tragèdia en el món del rugbi
El jugador dels Maori All Blacks Sean Wainui mor en un accident de cotxe
L’esportista, de 25 anys, s’ha estavellat contra un arbre a la localitat d’Omanawa, a Nova Zelanda

El jugador dels Maori All Blacks Sean Wainui ha mort aquest dilluns en un accident de cotxe, segons ha confirmat la selecció de rugbi de Nova Zelanda. Wainui, de 25 anys, s’ha estavellat contra un arbre a la localitat d’Omanawa, a prop de Tauranga, segons ha informat la policia local. Al vehicle només hi viatjava ell.
Wainui va disputar 10 partits amb els All Blacks i va participar en 44 partits en el Superrugbi, el campionat més prestigiós de tot l’hemisferi sud, amb els Chiefs i els Crusaders. També va batre el rècord de nombre d’intents en un partit, amb cinc, contra els Waratahs aquest any. Això va ser abans de fitxar per l’equip provincial el Bay of Plenty.
Notícies relacionades«Va ser un membre molt important dels equips on ha jugat i es trobarà a faltar la seva presència», han coincidit a valorar tant els Maori All Blacks, com els Chiefs i el seu exentrenador al Bay of Plenty, Clayton McMillan. «Serà recordat per ser un apassionat, molt treballador i orgullós Maori, però principalment per ser un excepcional pare i marit», ha afegit McMillan.
Xoc en el món del rugbi
«Sabem que la mort de Sean serà sentida profundament per tot el món del rugbi, especialment pels seus companys de Bay of Plenty i Chiefs, i compartim el seu dolor i xoc», afirma el CEO de la selecció de Nova Zelanda, Mark Robinson. Robinson ha demanat als mitjans de comunicació donar temps a la família per «plorar la seva pèrdua i reflexionar sobre una vida que s’ha acabat massa aviat».
- Fenomen controvertit La venda de pisos ocupats prolifera a Barcelona i alimenta un ‘negoci’ paral·lel de desocupacions pagades
- MotoGp Marc Márquez demostra el seu enorme poder als EUA
- Catalunya ultima un pla per fitxar científics dels EUA
- Arribada a Espanya Fátima Ofkir, amnistiada després de passar 7 anys en una presó d’Oman: «Ja soc a casa, quan estigui estabilitzada podré parlar»
- Obituari Mor als 90 anys l’actor Richard Chamberlain, famós pel seu paper a ‘El pájaro espino’ i ‘Shogun’
- Almenys tres ferits per una allau a Naut Aran
- Barcelona, protagonista IMB School: com aprendre a liderar el negoci de la música
- La caixa de ressonància Assimilar tota la nova música ja és impossible: relaxi’s i disfruti
- Obituari Mor als 90 anys l’actor Richard Chamberlain, famós pel seu paper a ‘El pájaro espino’ i ‘Shogun’
- Barcelona ofereix 370.000 places a nens i adolescents per activitats durant l’estiu